Plaats reactie
1
Beste lezer,

Omdat ik last had van een moeilijk te verwijderen startpagina "funmoods" heb ik gisteravond het gratis malwareprogramma malwarebytes op mijn laptop geïnstalleerd. Dit programma vond bij de eerste scan gelijk een aantal bestanden die verwijderd moesten worden. Ik kreeg vervolgens de melding dat mijn laptop opnieuw moest worden opgestart om de bestanden definitief te verwijderen. Sinds dien is het niet meer mogelijk om mijn laptop weer opgestart te krijgen. Ik kom nog in het startscherm, kan het wachtwoord invullen maar daarna blijft de laptop hangen en krijg ik alleen nog een zwart scherm. Mijn ICT-kennis reikt niet ver genoeg om te weten wat ik nu moet doen (bijv. opstarten in de veilige modus etc.). Is er een expert die mij van tips kan voorzien (of mij in ieder geval mijn slechte onderbuikgevoel kan wegnemen dat mijn laptop is gecrasht! Alvast bedankt voor jullie reacties!
2
Hoi en welkom op het forum,

Probeer als eerste eens de laptop op te starten in de veilige modus, als dit mogelijk is kunnen we vanuit hier verder gaan kijken.
Plaats dan sowieso even het logbestand van Malwarebytes, deze kan je terug vinden onder het tabblad logs in het programma zelf.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Malwarebytes & AdwCleaner”