Plaats reactie
1
Hallo,

Op mijn nieuwe computer met Windows 8 probeer ik Hitmanpro Alert te installeren maar ik zie deze nu nergens meer terug in het softwareoverzicht bij het configuratiescherm.
In Program Files is wel een map aangemaakt met 1 bestand en als ik die wil openen vraagt hij om te installeren.
Ik ben dus bang dat ik iets verkeerd heb gedaan maar heb de installatie net zo gedaan als op mijn Windows 7 computer.

Bedankt voor jullie hulp alvast.

Petra
2
Hallo,

Heb je wel de melding gezien om de browser te herstarten voordat HitmanPro.Alert actief is? Zo niet is er bij de installatie blijkbaar inderdaad iets fout gegaan.
Herstart de computer eens en probeer het programma dan even opnieuw te installeren als administrator via de rechtermuisknop.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo Maxtar

Bedankt voor het snelle antwoord en heb dit geprobeerd maar krijg dan een foutmelding als ik Hitmanpro Alert opnieuw wil installeren.

Applicatie installeren mislukt. Foutcode 0.

Ik hoop dat je hier iets mee kan?

Petra
4
Hallo,

Probeer het volgende eens, als er de 64 bit versie van Windows wordt gebruikt vervang overal C:\Program Files dan voor C:\Program Files (x86)
  • Ga naar start > uitvoeren en type het commando CMD, klik hier vervolgens met de rechtermuisknop op en kies uitvoeren als administrator.
  • Typ nu achter C:\Windows\System32> cd\ gevolgd door enter.
  • Typ nu achter C:\> CD C:\Program Files gevolgd door enter.
  • Typ nu achter C:\Program Files> CD C:\Program Files\HitmanPro.Alert
  • Typ nu het commando hmpalert.exe /uninstall gevolgd door enter.
Afbeelding Klik bij de onderstaande melding op Ja indien deze verschijnt.

Code: Selecteer alles

---------------------------
HitmanPro.Alert
---------------------------
Weet u zeker dat u de gratis browser beveiligingssoftware HitmanPro.Alert wilt verwijderen?
---------------------------
Ja   Nee   
---------------------------
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Hallo Maxstar,

Het duurde even totdat ik doorkreeg dat dit erg spatiegevoelig is en je het precies moet overtypen. :-[
Maar met wat pijn en moeite is het me uiteindelijk toch gelukt om die poespas in het DOS scherm voor elkaar te krijgen en Hitmanpro Alert is nu wel goed actief volgens mij en heb het dit keer ook speciaal als administrator geïnstalleerd. En dat had ik die vorige keer dacht ik niet gedaan en dat zal denk dan wel de fout geweest zijn.

Vriendelijke dank voor de hulp weer Maxstar. :smileybye:
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “HitmanPro”