Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

louis14
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur
Kennisniveau: (2) Ervaren
AV: norton
AM: malwarebytes
FW: windows

versie en build hitmanpro downloadlink

ma 19 jan, 2015 08:09:35

Wat is de versie en de build van de hitmanpro (64 bit) op de download link op deze site waarop een link naar dit forum staat

http://www.antimalwaresoftware.nl/handl ... n-scannen/

Ik durf die software niet meer gebruiken op mijn PC (windows 7) omdat ik een crash gehad heb bij het sluiten van het hitmanpro window.
Ik heb de software verwijderd maar wil in contact met de support van hitmanpro weten wat de oorzaak is van de crash.

porrelaar
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

Re: versie en build hitmanpro downloadlink

ma 19 jan, 2015 16:46:04

ik ga ervan uit dat op die website de versie van Hitman Pro die ter download wordt aangeboden, steeds vernieuwd wordt.
Het ligt er dus aan op welke datum jij Hitman Pro gedownload hebt.
Is dat op of na 10 januari 2015, dan gaat het om versie 3.7.9. Build 234.

Zie hieronder de eigenschappen van HitmanPro_64.exe (vandaag gedownload):

Afbeelding

De cijfers achter de laatste punt van de bestandsversie vormen de build.

Heb je het bestand vóór 10 januari gedownload, dan zal het build 233 of 232 zijn.
Zie hier de versiegeschiedenis: http://www.surfright.nl/en/whatsnew