StateRepository gevonden

Stel hier uw vragen met betrekking tot HitmanPro en HitmanPro.Alert.
Gebruikersavatar
Ferlex
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 nov 2015 13:05

#16

Nou in veilige modus lukte dus niet, er kon iets niet gevonden worden.

Ik heb het dus verwijdert in normale mode maar de problemen zijn er nog steeds.
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42143
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

#17

Sinds wanneer zijn deze problemen exact begonnen?

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download Afbeelding Zoek.exe naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Zoek.exe uitvoeren (voor meer informatie kunt u deze handleiding raadplegen)
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuiknop op Zoek.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    chromelook;
    firefoxlook;
    torpigcheck;
    srinfo;
    installedprogs;
    startupall;
    services-list;
    filesrcm;
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Voeg nu het geopende logbestand in het volgende bericht als bijlage. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
Gebruikersavatar
Ferlex
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 nov 2015 13:05

#18

Hierbij het bestand/log.

Ik heb sinds vorige week er last van, op 30-10-2015 is de licentie van McAfee afgelopen maar op de andere computer heb ik er geen last van.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen openen en downloaden.
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42143
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

#19

Hallo,

Er is nog één systeemherstelpunt aanwezig van voor die datum, zet deze eens terug en kijk of de problemen dan verholpen zijn.

Code: Selecteer alles

RP14: 29-10-2015 14:36:17 - Gepland controlepunt
Gebruikersavatar
Ferlex
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 nov 2015 13:05

#20

De systeem herstelpunt is gelukt, malewarebytes werkt nu weer net zoals de windows start, McAfee staat er ook weer op.

Maar nu heb ik het probleem dat de computer heel traag is en steeds vast gaat zitten. De computer blijft maar kraken en het laad icoontje bij de pointer/pijltje blijft maar laden.
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42143
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

#21

Hallo,

Mooi dat de andere problemen zijn verholpen, wat betreft de traagheid kan je CCleaner eens uitvoeren.

Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad.

Installeer CCleaner en start CCleaner op.
  • Klik in de linker kolom op Cleaner.
  • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linker kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA. en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
  • Sluit hierna CCleaner af.
Gebruikersavatar
Ferlex
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 nov 2015 13:05

#22

Computer is nog steeds sloom en loopt op een gegeven moment vast, het beeld wordt zelf zwart.
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42143
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

#23

Hallo,

Dat zou wellicht kunnen komen door een corrupte installatie van McAfee, verwijder deze eens opnieuw van de computer.
Het is bekend dat McAfee in bepaalde situaties nogal eens de vertragende factor kan zijn.
Gebruikersavatar
Ferlex
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 nov 2015 13:05

#24

McAfee is er nu af maar de computer loopt nog steeds vast, Nu dat ik de computer wel 30 keer opnieuw heb opgestart viel mij het op dat wanneer ik de melding krijg dat HitmanPro een snelle scan uitvoert de computer steeds vast gaat zitten.
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42143
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

#25

Hallo,

Oké dan zou HitmanPro of vice versa wel eens kunnen conflicteren, gebruik je hiernaast ook nog andere beveiligingssoftware?
Gebruikersavatar
Ferlex
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 nov 2015 13:05

#26

Ik gebruik McAfee, HitManpro en MalwareBytes

Maar ik heb de taakbeheer geopend en dat zit er in het begin normaal uit, maar op het moment dat het vast begint te lopen staat de lijst vol met Java(TM) Web Start Laun...

EDIT:

Ik heb Java nu verwijdert van de computer en nu lijkt alles weer beter te zijn. In het taakbeheer stond in het begin dat er 50 achtergrondprocessen bezig waren, maar op het moment dat de Java web start launcher begon te lopen/vermenigvuldigen liep het op tot de 10000 en steeds oplopend. Gisteren kreeg ook een foutmelding van javaws.exe


In mijn taakbeheer staat mijn schijf op 100%, geheugen op 40% en processor rond de 50%, dat lijkt mij een beetje veel vooral de schijf de op 100% staat
Gebruikersavatar
Maxstar
Administrator
Administrator
Berichten: 42143
Lid geworden op: 27 sep 2008 10:18
Kennisniveau: (3) Expert
OS: Windows 10
AV: Emsisoft Anti-Malware
Contacteer:

#27

Hallo,

Hoe is het schijfgebruik wanneer McAfee is gedeïnstalleerd, want dit pakket heeft namelijk al een behoorlijke impact en zorgt vaker voor vreemde problemen zoals deze.
Plaats reactie

Terug naar “HitmanPro & HitmanPro.Alert (Sophos)”