Plaats reactie
1
Hallo,

Om de paar minuten krijg ik sinds vanochtend een melding in Firefox van HitmanPro Alert?

Vriendelijke groet,

Petra van Diest

Firefox
Process ID 4296
C:\Program Files (x86)\Mozilla Firefox\plugin-container.exe

USER32.dll
SetWinEventHook 001101F8
SetWindowsHookExA 00110600
SetWindowsHookExW 00110804
UnhookWinEvent 001103FC
UnhookWindowsHookEx 00110A08

ntdll.dll
LdrLoadDll 000301F8
LdrUnloadDll 000303FC
NtAllocateVirtualMemory 00030600
NtFreeVirtualMemory 00030804
NtProtectVirtualMemory 00030A08
NtSetContextThread 00030E10
NtTerminateProcess 00030C0C
ZwAllocateVirtualMemory 00030600
ZwFreeVirtualMemory 00030804
ZwProtectVirtualMemory 00030A08
ZwSetContextThread 00030E10
ZwTerminateProcess 00030C0C
3
Hallo,

Nee en ik heb verder niks bijzonders gedaan waar ik me van bewust ben, ik heb de computer gisteren gewoon afgesloten zoals ik dat elke dag doe.
Maar nu kreeg ik dit ineens te zien en weet ook niet hoe ik dit weg kan krijgen kan HitmanPro Alert ook nergens openen.

Groetjes,

Petra
5
Ik heb exact hetzelfde probleem! Constant meldingen van HitmanPro Alert in Chrome en Firefox na de Avast 8 update. Ik heb MBAM, HitmanPro en ESET Online scanner erop losgelaten maar niks gevonden. Ik vreesde een rootkit.
Ik denk dat ik er van uit kan gaan dat dit een false positive is en met de Avast u date te maken heeft en ik gewoon veilig kan internetten?
Enig idee hoe ik die meldingen kan uitschakelen? (oke, zonder HPA te verwijderen :P )
8
Hoi

Open Avast en klik op het tabblad "beveiliging" en klik vervolgens op "Antivirus"
Selecteer hier de optie "gedragsschild" en klik op instellingen.
Verwijder hier het vinkje bij de optie "Controleer het systeem op ongewenste wijzigingen" en klik op "OK"
Afbeelding Het "gedragsschild" is eigenlijk natuurlijk een essentieel onderdeel, maar op deze manier kan je tijdelijk wel het probleem oplossen zonder HitmanPro.Alert te verwijderen.
Momenteel wordt er gewerkt aan een nieuwe release van HitmanPro.Alert dus het is even afwachten op een definitieve oplossing.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “HitmanPro”