Plaats reactie
1
Ik zou graag mijn computer eens wat opschonene zodat hij wat sneller word
maar weet helemaal niet wat kan er af en wat niet wat zijn belangrijke dingen die je nodig hebt

heb ccleaner en gebruik hem dagelijks maar is dat genoeg zou de computer best wat sneller willen hebben
er zijn zoveel dingen die er op staan maar wat is het en wat heb je nodig


Ik zou ook graag willen weten hoe hje een oude computer die je weg doet de harde schijf helemaal leeg maakt zodat er niets meer te vinden is
bestaat er zo een programma ,vraag dit voor iemand die belangrijke dingene rop heeefd staan en aan een nieuwe pc toe is en echt alles er af wilt hebben

veel vragen maar hoop toch op een antwoord
groetjes van Ayla :dank:
3
Hallo Bartblaze

dank je wel voor je antwoord , het is vooral dat de computer soms langzamer is bij opstarten heb al zo weing mogelijk aan staan voor mee te starten maar als ik later ccleaner er door haal zie ik toch veel applicaties die mee starten en waarvan ik niet weet wat het is
gr Ayla
4
vuistregel voor het mee-opstartenbeleid: je mag alles uitvinken behalve je antivirus-software en -indien van toepassing- software om je draadloze verbinding te verzorgen.
de rest mag allemaal uitgezet worden.
5
falstring schreef:vuistregel voor het mee-opstartenbeleid: je mag alles uitvinken behalve je antivirus-software en -indien van toepassing- software om je draadloze verbinding te verzorgen.
de rest mag allemaal uitgezet worden.
Dank je wel ga dat eens allemaal doen
groetj Ayla
6
De meeste zaken in je opstartgroep kun je wel terug vinden via google.
Dus tik daar even in wat er in de opdracht regel staat, je ziet dan bij welk programma of stuk hardware het hoort.

Verder kun je met de optie
START - UITVOEREN en daar %temp% de map met tijdelijke bestanden wissen. De inhoud daarvan kan na een tijdje aardig opgelopen zijn.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
7
PeterVo schreef:De meeste zaken in je opstartgroep kun je wel terug vinden via google.
Dus tik daar even in wat er in de opdracht regel staat, je ziet dan bij welk programma of stuk hardware het hoort.

Verder kun je met de optie
START - UITVOEREN en daar %temp% de map met tijdelijke bestanden wissen. De inhoud daarvan kan na een tijdje aardig opgelopen zijn.
Dank je wel ga aan de slag had nog niets gedaan want twijfelde

gr ayla
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows XP”