Plaats reactie
1
Heb windows xp maar nou vraagt hij om gebruikers naam en wacht woord zodra ik dat doe geeft hij aan dat er geen gebruikers zijn aangemeld neem contact op met beheerder?
Ik zou er graag in willen en alles erop willen behouden. Kunt u mij helpen

Mvg

Afbeelding
2
Hallo,

Maak eens een bootable USB-Stick aan met de Hiren's BootCD, via deze link is de ISO te downloaden.
Zie deze instructies hoe je de USB-Stick aanmaakt: https://www.hirensbootcd.org/usb-booting/

Start de computer van de USB-Stick op en op de onderstaande manier kan je de aanwezige accounts aanpassen/wijzigen met een nieuw wachtwoord.
  • Start de computer op van de Hiren’s BootCD PE (DVD of USB-Stick).
  • Open het Start Menu -> Securiy -> Passwords -> NT Password Edit
  • Open nu het SAM-bestand (Dit bestand is opgeslagen in C:\Windows\System32\config\SAM).
  • Selecteer het account waarvan je het wachtwoord wilt verwijderen of aanpassen en klik op Change password.
  • Geef in het venster NTPWEdit tweemaal het nieuwe wachtwoord op, of laat deze velden leeg als je het (oude) wachtwoord wilt verwijderen.
To set a password, type your password both ‘New password’ and ‘Verify’ fields and then click to ‘OK’.
To remove the password, leave both ‘New password’ and ‘Verify’ fields blank and then click to ‘OK’.
Afbeelding
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
@pearl Systeemherstel zal wellicht geen soelaas bieden, ik heb met Grooobbe via privébericht al contact gehad. Het gaat om een droevige situatie en dat er geen inloggegevens van dit systeem bekend zijn.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows XP”