Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

ellyb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Windows 10 installeren over Vista?

do 09 nov, 2017 17:03:57

hallo, ik heb een asus laptop x71SL series met besturingssysteem Vista. Kunnen jullie kijken of ik op deze laptop ook Windows 10 kan zetten?
Ik heb speccy geïnstalleerd, zoals hierboven geadviseerd werd en heb de screenshots gemaakt. weet alleen niet hoe ik bij deze post een documentje kan voegen?

Alvast bedankt!

ellyb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Re: Windows 10 installeren over Vista?

do 09 nov, 2017 17:06:17

Sorry, ik had de laatste stap nog niet gezet! Dit is de URL: http://speccy.piriform.com/results/sgZq01d21bkbrdyBNW6u5ra

axe0
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

do 09 nov, 2017 17:40:20

Hallo ellyb,

Windows 10 zou geen probleem moeten zijn, het is aangeraden om je interne geheugen te verhogen naar totaal 4GB als je 64bits wil.

abbs
Security Helper
Security Helper
Kennisniveau: (3) Expert
AV: Emsisoft Anti-Malware
AM: HitmanPro-Alert

do 09 nov, 2017 18:48:45

Hallo  :welkom:

Ik heb je even gesplitst waardoor je een eigen onderwerp heb, zo kan je beter geholpen worden.
Groeten abbsAfbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding

ellyb
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

za 11 nov, 2017 14:27:10

hi PC Web Plus!
Dank voor je antwoord. Fijn te horen dat het mogelijk is, dan ga ik nu op zoek naar een installatie cdrom. Of hebben jullie daar ook tips voor?

axe0
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member

za 11 nov, 2017 14:43:45

Download: https://www.microsoft.com/nl-nl/softwar ... /windows10
Als je een USB hebt, kun je vanuit het programma de USB selecteren om de installatie bestanden op te zetten. Dat is naar mijn mening praktischer dan een CD, omdat een CD sneller beschadigd kan worden.

falstring
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Kennisniveau: (2) Ervaren

za 11 nov, 2017 15:38:19

aanvullinkje:
- zorg dat die usbstick in de computer zit voordat je dat programmaatje (dat windows 10 op de stick zet) gaat draaien, anders vindt 'ie de stick nevernooit.