Plaats reactie
1
ik heb een oude xp machine waar ik vista op heb geinstalleerd en dat werkt prima.
ik probeer nu een 4gb sd kaart te lezen met een Hama usb kaartlezer maar dat gaat niet.
een 1gb kaartje lukt wel.
wat kan er aan de hand zijn?
2
Hoe is de SD-kaart gefromatteerd is dit Fat32 of NTFS.
En is de harde schijf met Windows Vista er op is dat ook NTFS of soms ook Fat32?
3
hij was fat32 en ik heb nu nfts geformatteerd net zoals de harde schijf.
ga morgen opnieuw proberen.
dank voor je tip.
4
Ik weet niet of je deze SD-kaart gebruikt voor een camera want oudere modellen kunnen niet altijd overweg met NTFS geformateerde SD kaarten.
Als de computer deze nu wel kan lezen is het geen probleem met de computer en is de kaart misschien via een camera geformateerd geweest.

Als ik mijn geheugenkaart in een Canon camera formateer wil Windows deze altijd als eerste controleren op beschadigingen.
Formateer ik hem via Windows dan is er geen probleem dus hier zit ergens wel verschil en misschien heeft dat ook te maken met jouw SD kaart die niet uitgelezen kon worden.
5
Als je een wat oudere kaartlezer hebt, en een SDHC of SDXC kaart wil gebruiken; dan is de kans groot dat de kaartlezer niet geschikt is voor meer recente geheugen types.
Enige oplossing is een nieuwe kaartlezer aanschaffen.
6
helaas geen resultaat
het gaat om een 4gb sd memory kaart van albert heijn en is niet via een camera geformatteerd
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”