Plaats reactie
34
Hoi,

Laten we het anders doen.
Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad. (Als je het nog niet gebruik hebt)
  • Installeer CCleaner en start CCleaner op na de installatie.
  • Klik in de meest linkse kolom op Gereedschap en vervolgens klik je op Opstarten
  • Nu klik je rechtsonder in het programmavenster op Opslaan als tekstbestand en selecteer een locatie voor het opslaan van het tekstbestand.
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.
Heb je er ook al eens over nagedacht om een upgrade naar Windows 7 of 10 te doen?
36
Greetje schreef:Voor een update van Windows is mijn laptop te oud
Ok, heb je betaald voor Norton? Aangezien die zoals eerder is aangegeven te zwaar is voor Vista.

Post ook even het resultaat van CCleaner aub.
37
Ja mijn norton is aangekocht, ik heb deze keer de internet security genomen want vorig jaar had ik norton 360 en sindsdien is het erg trager geworden.
38
Hoi,

Hoelang loopt deze licentie nog en is hij trager geworden sinds het gebruik van Norton Internet Security?

Zou je ook mijn eerdere genoemde stappen willen uitvoeren aub?
Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad. (Als je het nog niet gebruik hebt)
  • Installeer CCleaner en start CCleaner op na de installatie.
  • Klik in de meest linkse kolom op Gereedschap en vervolgens klik je op Opstarten
  • Nu klik je rechtsonder in het programmavenster op Opslaan als tekstbestand en selecteer een locatie voor het opslaan van het tekstbestand.
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.
40
Hallo,

Zou je mjn eerdere vraag ook nog willen beantwoorden?
Hoelang loopt deze licentie nog en is hij trager geworden sinds het gebruik van Norton Internet Security?
Schakel de volgende drie eens uit.
  • Adobe Acrobat
  • Facebook Video Calling Plugin
  • Nokia Suite Enabler Plugin
  • Silverlight Plug-In
Doe daarnaast ook even het volgende:
Download Afbeelding CCleaner naar het bureaublad.

Installeer CCleaner en start CCleaner op. (Indien je dit programma reeds hebt geïnstalleerd kun je het starten)
  • Klik in de linker kolom op Cleaner.
  • Klik achtereenvolgens op Analyseren en Schoonmaken.
  • Klik vervolgens in de linker kolom op Register en klik op Scan naar problemen.
  • Als er fouten gevonden worden klik je op Herstel geselecteerde problemen en OK.
  • Dan krijg je de vraag om een back-up te maken, klik op JA en kies dan Herstel alle geselecteerde fouten.
  • Sluit hierna CCleaner af.
Herstart je computer.

Ik zie verder dat je in het bezit bent van een Norton Toolbar, was dit een bewuste keuze? Vertel verder ook even of het opstarten hierna beter gaat.
41
De licentie van norton loopt nog tot in januarie en vorig jaar had ik norton 360 en sindsdien is de traagheid begonnen vandaar dat ik terug overgegaan ben naar norton internet security.
Bij de noton toolbar zit de norton identity safe waar al mijn verschillend paswoorden opgeslagen zijn en dat gebruik ik altijd want ik onthoud geen paswoorden.
42
Hallo,

Ging het opstarten al beter na het uitvoeren van de genoemde stappen?

Doe nu eerst het volgende, ik weet namelijk niet of je Adove versies up-to-date zijn...
Download Afbeelding SecurityCheck naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "SecurityCheck.exe" oen kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Indien je van de virusscanner of ander beveiligingspakket melding krijgt dat "DIG.EXE" verbinding met het internet wilt maken sta dit dan toe.
  • Als de scan gereed is plaats dan de inhoud van logbestand in het volgende bericht (niet als bijlage).
De licentie van norton loopt nog tot in januarie en vorig jaar had ik norton 360 en sindsdien is de traagheid begonnen vandaar dat ik terug overgegaan ben naar norton internet security.
Als je merkte dat Norton 360 je computer trager maakte, waarom ben je dan toch bij Norton gebleven met het Norton Internet Security Pakket?
43
vooe de norton 360 had ik norton internet security en geen problemen vandaar dat ik terug gekozen heb voor de internet security

Results of screen317's Security Check version 1.008
Windows Vista Service Pack 2 x86 (UAC is disabled!)
Internet Explorer 9
Internet Explorer 8
``````````````Antivirus/Firewall Check:``````````````
Norton Security
WMI entry may not exist for antivirus; attempting automatic update.
`````````Anti-malware/Other Utilities Check:`````````
CCleaner
OneSafe PC Cleaner v4
Java 8 Update 60
Adobe Flash Player 18.0.0.232
Adobe Reader 10.1.15 Adobe Reader out of Date!
Mozilla Firefox (40.0.3)
Google Chrome (45.0.2454.101)
Google Chrome (45.0.2454.99)
````````Process Check: objlist.exe by Laurent````````
`````````````````System Health check`````````````````
Total Fragmentation on Drive C: %
````````````````````End of Log``````````````````````
44
dit zijn de processen die lopen nadat hij opgestart is, op één scherm kunnen die niet allemaal weergeven worden en er zijn veel dubbele
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
45
Hallo,

Upload de afbeelding(en) aub via IMGDumper.nl en post de link(en) die je krijgt in je volgende reactie.
Windows Vista Service Pack 2 x86 (UAC is disabled!)
Schakel UAC in, dit bied ook extra bescherming.
Adobe Reader 10.1.15 Adobe Reader out of Date!
Download en installeer de laatste versie van Adobe Reader.
LET OP: Haal eerst het vinkje weg bij: "Ja, installeer het gratis hulpprogramma McAfee Security Scan Plus om de status van mijn pc-beveiliging te controleren. Dit heeft geen invloed op bestaande antivirusprogramma- of pc-instellingen."

Edit: Afbeelding bekeken, niet erg duidelijk maar doe het volgende:
Ga naar start > uitvoeren of type het commando msconfig in het zoekvenster van het startmenu.
  • Open het tabblad "Services" en vink de optie "Alle Microsoft services verbergen" aan.
  • Klik nu op de knop "Alles uitschakelen"
  • Open nu het tabblad "Opstarten" en klik op "Alles uitschakelen"
  • Klik op Toepassen en daarna op Ok en herstart de computer.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”