Plaats reactie
1
Als ik de windows update op mijn laptop wil uitvoeren (OS - Vista) krijg ik de melding dat mijn WINDOWS update service niet actief is.

Heb de System File Checker uitgevoerd en vervolgens de Farbar Service Scanner uitgevoerd, de textfile is als bijlage toegevoegd.

Wie kan mij helpen om mijn probleem op te lossen??

Thanks Riny
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
2
Hallo en :welkom:,

Kun je het resultaat van de sfc /scannow (System File Checker) misschien delen?

Ga naar start -> alle programma's -> bureauaccessoires.
Klik met rechts op het icoon van de opdrachtprompt en kies voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.
In het opdrachtprompt typ je findstr /c:"[SR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.
Let op de spatie voor de / en voor en na de >.
Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.
Voeg dit bestandje toe aan een volgend bericht.

Probeer daarna het volgende:
Download Afbeelding Repair Windows Update van Tweaking.com naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op Tweaking.com-RepairWindowsUpdates.exe, de tool wordt nu vanzelf uitgepakt.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Wanneer het uitpakken gereed is en de tool is gestart klikt u op de knop Start.
  • Zodra de tool gereed is sluit u deze en herstart u de computer.
3
Op verzoek van Dropbox het bestand sfcdetail.txt zie bijlage
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
4
Hallo,

Er zijn een aantal dingen gerepareerd. :-)

Zou je mijn andere gevraagde stap ook willen uitvoeren?
Download Afbeelding Repair Windows Update van Tweaking.com naar het bureaublad.
  • Dubbelklik op Tweaking.com-RepairWindowsUpdates.exe, de tool wordt nu vanzelf uitgepakt.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Wanneer het uitpakken gereed is en de tool is gestart klikt u op de knop Start.
  • Zodra de tool gereed is sluit u deze en herstart u de computer.
5
Repair Windows Update van Tweaking.com gedownload en als administrator uitgevoerd.

Windows update werkt nog altijd niet
6
Hoi,

Kun je eens een screenshot maken van Windows update? Mogelijk staat er een bepaalde foutcode waarna ik kan zoeken.

Maak eens een screenshot van de melding, en plaats deze vervolgens even op het forum.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
Edit: Probeer dit eens?
a. Click on Start, click Run, type services.msc in the Open text box, and then click OK.
b. Locate Windows Update.
c. Right click on the service and select Properties.
d. In Start-up type, select Enable.
e. Click Start under Service status.
f. Click OK.
g. Repeat the steps “c to f” for the following services also:
Background Intelligent Transfer Service
Cryptographic Services
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”