Gesloten
18
Ik weet het niet hoor........ik kan hier niets meer terugvinden......ik weet niet of ik het goed heb gedaan.......
19
Ik zweet peentjes......:(
Je post nu enkel een scanlogje van AdwCleaner.
Vertel even wat je allemaal gedaan hebt na de foutmelding van AdwCleaner.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
20
Nadat ik die foutmelding kreeg, heb ik mijn computer opnieuw opgestart, omdat ik het venster niet weg kon krijgen met de foutmelding. Mijn pc wilde niet verder. Toen kreeg ik die melding van AVG.......zij vroegen mij om een licentie nummer en dat had ik natuurlijk niet, want ik had de gratis uitgave. AVG is inmiddels verwijderd, via die tool van jou en ik heb nu avast er op staan. Ik heb geprobeerd print screen te maken van dat laatste logje, maar het was een heel lang epistel. Dus in drieën geüpload op die site. Welke site vraag je je af. Nou die jij had opgegeven. Weet niet meer hoe die heet en waar die zit, want alles is hier opeens weg. Ik ga eten......ben helemaal leeg......
21
Laat het even bezinken.
Goed dat je eerst AVG verwijdert hebt middels de AVG_Remover.
Avast staat er nu op, ook prima.
De screenshot laten we even achterwege.

We gaan AdwCleaner opnieuw gebruiken om de gevonden items op te ruimen.

Sluit alle openstaande programma's.
Rechtsklik op Afbeelding AdwCleaner en klik op 'Als administrator uitvoeren...'.

Klik op Scannen.
Na het scannen, klik op Verwijderen.
In het venster '- AdwCleaner – Programma's sluiten -' klik op OK.

Tijdens de opruim-actie zullen de snelkoppelingen verdwijnen, dit is normaal.
Na het verwijderen verschijnen 2 meldingen:
In het venster '- AdwCleaner – Informatie -' klik op OK.
In het venster '- AdwCleaner – Herstart -' klik op OK.

Nadat de computer herstart is, opent een logbestand.
Sluit het logbestand.
Post het bestand C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
22
Het is geen CO maar C2 geworden. Ik begrijp er niets meer van. Er zijn geen bedreigingen gevonden........
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
23
Ik stop er mee voor vandaag. De setup werkt nog steeds niet........bedankt voor alles, wat je tot nu toe gedaan hebt..............
24
Ik stop er mee voor vandaag.
Geen probleem, we hebben geen haast.
Uit je logje blijkt er ook een bestand C:\AdwCleaner\AdwCleaner[C0].txt aanwezig te zijn. Post dat als bijlage.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
25
Kan er niet van slapen 
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
26
Geen paniek, daar schieten we niets mee op.
Het laatste logbestand van AdwCleaner heeft een boel ongewenste items verwijdert. Daarbij is er iets fout gegaan met het verwijderen van een overbodig onderdeel van AVG. Waarschijnlijk heeft dit tot de crash van AdwCleaner geleidt en een corrupte AVG. Daarna heb je nogmaals AdwCleaner laten scannen met al gevolg dat er niets meer gevonden werd. Dat is prima.


Download Afbeelding MalwareBytes Anti-Malware (website).
(het bestand mbam-setup-x.xx.x.xxxx.exe wordt dan gedownload)
Na het downloaden, dubbelklik erop om het programma te installeren.
Verander geen instellingen tijdens de installatie.

De eerste keer na installatie krijg je een aantal mogelijkheden:
Let op: Haal het vinkje weg bij Start de gratis probeer versie van Malwarebytes Anti-Malware Premium.

Als je een antivirus-programma actief hebt, stop dat dan eerst. Het scannen met MBAM gaat dan een stuk sneller.

In het opstartscherm van "Malwarebytes Anti-Malware", klik op "Dashboard" en vervolgens op de knop "Scan nu".
Indien er updates beschikbaar zijn worden deze eerst gedownload.
Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:
  • Klik op "Verwijder geselecteerde" en daarna op "Voltooien".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.
Klik in Malwarebytes op "Geschiedenis > Programmalogboeken".
Klik op het recentste "Scanlogboek".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt). Afbeelding Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
27
Was maar een grapje hoor....ik sliep heerlijk totdat de buren tot leven kwamen midden in de nacht......je moet wat schrijven, want alleen een bijlage wordt niet verstuurd.......
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
28
Goed, MalwareBytes heeft nog wat opgeruimd.

Stap 1:
Download Afbeelding esetsmartinstaller_enu.exe.
Dubbelklik erop om het te starten.
Vink aan YES, I accept the Terms of Use.
Klik op Start
Selecteer "Enable detection of potentially unwanted applications".
Klik op "Advanced settings".
Zet een vinkje bij:
- Remove found threats
- Scan archives
- Scan for potentially unsafe applications
- Enable Anti-Stealth technology

Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner uit, het scannen met ESET gaat dan sneller.
Klik op Start
De computer wordt nu gescand. Dit kan een poos duren...
Na het scannen kan je het venster sluiten.
Let op: Schakel nu eerst je eigen virusscanner weer in.
Ga met de verkenner naar de map "C:\Program Files\ESET\ESET Online Scanner" of "C:\Program Files (x86)\ESET\ESET Online Scanner", afhankelijk van de Windows versie.
Post het daar aanwezige bestand log.txt als bijlage in je volgend bericht.

Stap 2:
Vertel of er verbetering merkbaar is.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
29
Nou, naar mijn gevoel wordt de puinhoop steeds groter. Mijn compie is niet meer vooruit te branden. Ik heb geprobeerd om het programma, dat ik graag wil installeren, te installeren.....geen reactie. Het wieltje van mijn muis blijft maar steeds doordraaien. Via total Commander en via het configuratie blad geprobeerd. Moest via taakbeheer commander afsluiten en dat duurde heeeeeel lang. Opeens was alles weg. Geprobeerd om opnieuw op te starten, maar dat lukte niet. Heb het dus kort moeten sluiten. Via "normaal opstarten" weer opgestart. Moest handmatig Avast en Zone-alarm opstarten. Nou, dat was het wel zo'n beetje........
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
30
De EsetOnlineScanner heeft wat oude en ongewenste items verwijdert, waaronder een crack op de I: schijf.
Het gebruik van crack's is niet zaan te raden.
Ik heb geprobeerd om het programma, dat ik graag wil installeren, te installeren.....
Welk programma is dat ?

Een virus/malware infectie kunnen we langzamerhand wel uitsluiten. We kijken verder.
  • Klik op Start - Alle programma's - Accessoires.
  • Rechtsklik op Opdrachtprompt en klik op Als administrator uitvoeren.
  • Er verschijnt een zwart venster. Typ daarin CHKDSK en druk op de enter-toets.
  • Wacht nu geduldig tot CHKDSK klaar is.

    Na het scannen:
  • Download ListChkdskResult.exe by SleepyDude en bewaar het op je bureaublad.
  • Rechtsklik op Afbeelding ListChkdskResult.exe en klik op Als administrator uitvoeren. De tool doorzoekt nu de computer en zal een tekstbestand tonen. Dit tekstbestand wordt tevens opgeslagen als ListChkdskResult.txt op je bureaublad.
  • Post dit tekstbestand als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
Gesloten

Terug naar “Windows Vista”