Plaats reactie
1
Hoi,

Zoals het onderwerp zegt.
De microfoon gaat van zelf aan en het geluid komt terug door de boxen, ik hoor mezelf niet echt, maar als ik erop tik hoor ik het. En als ik de laptop dicht klap dan krijg ik feedback.
Ik heb al geprobeerd bij HijackThis maar die hebben me doorverwezen naar deze site.

Groetjes Wendy
2
Hallo Wendy,
Welkom op dit forum!

Zou je een linkje kunnen geven naar het topic op Hijackthis zodat we wat meer achtergrond-info hebben en weten wat er zoal gedaan is / wat er al nagekeken is?
Zeg maar Duncan.
4
Dus als je de microfoon uitschakelt staat deze na een reboot van de computer weer aan.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
5
Ik doe er niks mee, ik start alleen mijn pc op en dan staat die soms aan en soms uit.
Dat gebeurde sinds kort, en ik kan me niet herrineren dat ik iets raars heb gedaan.
Het komt en gaat vanzelf.
6
Welk merk & type laptop is het?
Gebruik je de microfoon voor chat of voip programma's?
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
7
Samsung R510
En voor de chat gebruik ik meestal de gwne laptop microfoon die ingebouwd is.
Ik wilde wel pas met Ventrilo proberen, maar de microfoon deed het wel maar ik hoorde geen gesprekken.
Misschien dat ik daar iets verkeerds heb gedaan, maar dat staat nu altijd uit omdat het niet werkte.
8
wendy schreef: En voor de chat gebruik ik meestal de gwne laptop microfoon die ingebouwd is.
Dus je hebt ook nog een externe microfoon aangesloten?
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
9
Ja ik heb een headset aangesloten, die werkte ook niet bij Vent (althans de microfoon deed het geloof ik wel, maar het geluid weer niet)
10
Hoe staan de instellingen van de Windows mixer ingesteld. Afbeelding
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
12
Ik heb geen Windows 7, maar de instellingen van de Windows mixer zullen zo ongeveer wel gelijk zijn.
Na wat zoeken moet je bij Windows 7 naar:
Configuratiescherm - Alle Configuratiescherm-Onderdelen - Geluid
En hier de instellingen van de apparaten aanpassen, dus niet meer in de Windows mixer.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
14
wendy schreef:Ja ik heb een headset aangesloten, die werkte ook niet bij Vent (althans de microfoon deed het geloof ik wel, maar het geluid weer niet)
Wat voor headset is het, en zit daar niet zo'n schakelaar op het snoer om de headset te bedienen.
15
Is een headset met draad, van Trust.
Ik weet niet of er een CD bij zat wat ik moest instaleren, maar dat heb ik niet gedaan. Wilde even snel kijken of daar wel het geluid bij werkte, maar dat was dus ook niet zo.

Geen schakelaar
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”