Plaats reactie
1
hallo ik had een vraag had vista op mijn p.c er zat iemand anders op en nu ben ik alles kwijt kon hem niet meer opstarten toen heb ik windows x.p er op gegooit maar ben nu mijn vista kwijt want ze hebben er als af ge gooit want ik had geen vista cd hij zat al op de p.c toen ik hem kocht nieuwik heb wel het key nummer dus hoe krijg ik he er weer op vr gr jaap
2
Beetje onduidelijk verhaal. Je kan natuurlijk vista downloaden op het internet, of in je vriendenkring zal iemand vast wel een cd van vista hebben. En de winkel waar je hem gekocht heb, die zullen misschien er wel raad mee weten.
Ik zou zelf voor het 1e kiezen.
3
hallo ja beetje raar verhaal .dat wel .maar ik weet wel dat ik vista kan instaleren .maar weet niet waar ik het kan afhalen overal gekeken. ik heb wel een key nummer .vr gr jaap
4
Ja als je een Licentie key hebt, kan je Windows weer met een andere CD installeren, tenminste als het dezelfde versie is, zoals Home Premium bijvoorbeeld.
7
Heb je geen recovery cd/dvd van je systeem?

@Phoenix: de cd hoeft niet dezelfde versie te zijn, van Vista zijn de dvd's allen hetzelfde, de key bepaald welke geïnstalleerd wordt.
9
mathijsie schreef:Heb je geen recovery cd/dvd van je systeem?

@Phoenix: de cd hoeft niet dezelfde versie te zijn, van Vista zijn de dvd's allen hetzelfde, de key bepaald welke geïnstalleerd wordt.
Inderdaad je kan gewoon een willekeurige CD/DVD gebruiken en deze met je eigen KEY installeren (activeren).
Een normale CD/DVD van Windows kan gewoon gekopieerd/gedownload worden zonder illegaal bezig te zijn, als je maar je eigen License Key gebruikt.

Kind Regards

Wessel
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows Vista”