Plaats reactie
1
Nadat ik mijn oude computer aan mijn dochter heb doorgegeven en een schone installatie van Windows 7 erop heb gezet , start hij telkens opnieuw op als ik 'm afsluit.
Het volgende heb ik gedaan , heb er een schijf uitgehaald , degene waar win 7 op stond geinstalleerd heb ik laten zitten en heb m ook op deze schijf weer geinstalleerd.
Ik heb m nu al twee keer geformatteerd en opnieuw win7 erop , maar hij blijft uit zich zelf opstarten.
Heb ook het vinkje al weggehaald bij opnieuw opstarten na systeem crash,ik krijg ook geen blauw scherm te zien met een eventuele foutmedling.
Onderhand heb ik alles al geprobeerd en het internet afgestroopt maar nog geen oplossing.
Nu hoop ik dat er hier iemand met een oplossing komt.

Vriendelijke groeten , J.Kuijper
2
wellicht is het aan-uitknopje eniogszins brak...??

gebeurt het ook als je eens door de aan-uitknop een tijdje ingedrukt te houden de pc 'hard' uitzet?

bios ingesteld op defaultwaarden?
3
Aan/uit knopje mankeert niets aan .
Hij start alleen opnieuw op als ik m afsluit via de afsluitknop . als ik m hard uitzet blijft ie uit.
Bios staat ook goed ingesteld.
4
heb hier geen w8 of w8.1 dus kan het niet precies nagaan, maar ik vermoed dat je ook in die systemen via configuratiescherm/energiebeheer de instellingen eens moet nalopen.
6
Je schiet er eigenlijk niets mee op met hetgeen ik nu ga vertellen.
Ik heb een identiek probleem gehad met een pc waar aanvankelijk Win XP op stond. Na een nieuwe installatie van Windows 7 Ultimate 32 bit had ik identiek hetzelfde probleem.
Heb me suf gezocht naar een oplossing voor het probleem maar heb het via geen enkel kanaal of eigen intuïtie kunnen oplossen.
Ook een BIOS update kon niet baten. Nieuwe voeding bracht ook al geen oplossing, enz.
't Is iets heel bijzonders hé.
Sorry dat ik je niet kan helpen, maar wilde toch graag even aangeven dat je niet de enige bent met dit bijzonder probleem.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”