Plaats reactie
16
Maak gebruik van deze FixIts:

Hardwareapparaten werken niet of worden in Windows niet gedetecteerd.

Uw cd- of dvd-station kan geen media lezen of schrijven.
__________________________________________________________________________________________________________________


Je kan beginnen met stoppen de optionele updates binnen te halen.
Open Windows Update → Instellingen wijzigen.
Vink uit de optie Aanbevolen updates op dezelfde manier ontvangen als belangrijke updates


Wil je de volgende opdrachten uitvoeren?

Stap 1:
Download en installeer AfbeeldingConEmu Stable Installer
Rechtsklik ConEmu → Als administrator uitvoeren
(gebruik i.p.v. typen kopiëren en plakken voor het gemak en de zekerheid)
Typ:  find /i error %windir%\SoftwareDistribution\ReportingEvents.log >%UserProfile%\Desktop\update.log & start notepad %UserProfile%\Desktop\update.log


Stap 2:
Download WinUpdateFix.
Dubbelkik winupdatefix_1.3.exe om de tool te starten.

Klik op Créer un rapport de diagnostic & post het log.
Afbeelding
17
hoi, ok 3 drivers geïnstalleerd, opnieuw gestart, windows update '' nog niet eerder uitgevoerd'' en vind nog steeds geen updates ,

en melding voor videokaart update maar dat blijkt zelfde te zijn die reeds geïnstalleerd is.

groet jeroen.
19
Goedemorgen Maxstar, pc loopt weer prima, bedankt voor je hulp.

ps heb pc vannacht laten zoeken naar updates vanaf 21.55u en om 03.16u 216 updates gevonden, blijkbaar dus lang wachten.
21
hoi maxstar, pfff... voel me een beetje..... ik zie nu pas dat er 2e pagina is...... en ik maar denken waarom reageert ie niet meer gisteren ;;))

ik ga even sporten en daarna met pc aan de slag tot straks! groet,jeroen.
24
maxstar, ik heb handmatig de drivers geinstalleerd, werken ok, alleen dvd blijkt nu weer niet te werken nadat ik je toolfixer heb gebruikt.
25
sry jongens ,waar moet ik deze invoeren?

find /i error %windir%\SoftwareDistribution\ReportingEvents.log >%UserProfile%\Desktop\update.log & start notepad %UserProfile%\Desktop\update.log
28
Hallo Maxstar, DVd probleem was al ontstaan voordat ik fixit installeerde, na fixit deed de dvd het even, uur later een 2cd game proberen te installeren, cd1 ok, moest 2e cd plaatsen vervolgens bleef de melding plaats 2e cd, wat voor dvd ik ook plaats er wordt geen naam weergegeven.

vorige bericht,bestand dat ik heb bijgevoegd, kun jij ook zien of ik dat goed uitgevoerd heb?

verder heb ik iedere driver beschikbaar voor videokaart geprobeerd , omdat ik ingame niet op volle resolutie kan spelen, als ik settings autodetect instel dan krijg ik gekarteld en slecht gedetailleerd beeld soms zelfs freeze frames en pc loopt vast, dit was voor problemen met windows update echt nooit voorgekomen. enig idee? ik hoor het graag.

fijne dag
groetjes, jeroen.
30
Het logbestand van de Windows Update Fix is prima, Windows Update werkt inmiddels ook dus daar zullen de problemen niet zitten.
Wat betreft de videokaart welke type is dit exact, dan kan ik de juiste drivers erbij zoeken. Nu zie ik alleen dat het een ATI kaart is maar niet welk type.

Het probleem met de DVD-drive kan ook nog een fysiek probleem zijn, je hoort deze denk immers wel draaien maar wordt niet uitgelezen.
Hoor je deze soms ook met een variabel toerental spinnen, en heb je toevallig een andere driver die je zou kunnen testen in dit systeem.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”