Hallo,
1. Sluit alle programma's en internet browsers. Internet browsers zullen anders automatisch afgesloten worden.
Start opnieuw
ZHPCleaner.
- Rechtsklik op ZHPCleaner.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
- Klik op "Scanner" en wacht geduldig tot dit klaar is.
- Klik op "Repareer".
- Er verschijnt een nieuw venster met een aantal knoppen.
- Klik op de knop "Repareer". Wacht de reparatie geduldig af.
- Na afloop staat er een tekstbestand met de naam ZHPCleaner.txt op je bureaublad, post deze als bijlage in je volgend bericht.
(Het logbestand kan je ook terugvinden in de map %AppData%\ZHP.)
2. Dubbelklik op
FRST64.exe om de tool te starten.
Zorg dat de optie "Addition.txt" is aangevinkt.
Druk op de knop
Scannen.
Na de scan worden 2 logbestanden gemaakt, "FRST.txt" en "Addition.txt" op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg deze log bestanden als
bijlage toe in je volgende bericht.