Plaats reactie
1
Heey hallo,

ik loop hier al enige tijd rond met mijn probleem omtrend hacking. nu hebben we een beetje alles rond gebreien, maar nu zit ik met een happerende pc en vele bestanden die beschadigd zijn of over elkaart lopen en door elkaar. accounts en beheerders modules die verkeerd enz.

Ik zou graag hulp willen bij het orderen van deze chaos en een vraag anders of we deze kunnen opschonen en daqn op de schijf in quarantaine zetten en windows er nieuw opzetten en laten draaien op een schoondeel zonder geinfecteerd te raken van de slechte deel?

hoop dat jullie mij kunnen helpen. en dan daarna dat deel goed beveiligen als dat kan hahah
2
Bestanden veilig stellen die je wilt bewaren en W7 opnieuw installeren.
Heb je de juiste Windows installatie software?

Wat het met al die veronderstellingen heeft te maken ontgaat mij.
Bestanden kunnen zijn beschadigd maar door en over elkaar lopen? zijn geen ratten....
Quarantaine? slechte deel? ikke niet begrijp.
"Dit is mijn handtekening of sig."
Sometimes, a vendor may misleadingly advertise the I/O clock rate by labeling the MT/s as MHz
https://www.piriform.com/speccy/download
https://www.piriform.com/docs/speccy/us ... to-the-web
3
deze com is oud en is (pas wetend) al jaren gehackt. de accounts administrator gebruiker en gast lopen kwa inhoud, autheresaties en dergelijke door elkaar.

ondanks dat ik administrator ben heb ik voor veel akties geen bevoegdheden. lopen meerdere netwerken over mijn adres en een switch. ben nu al vanaf gisteren bezig internet te krijgen. dus hoe graag ik ook dingen wil doen veel luklt niet. scan iedere dag diverse malen op virussen en malware. iederedag vind hij er weer 30 tot 100 voornamelijk trojans en aanverwante.

ik moet echt mijn boekhouding weer kunnen gaan gebruiken en op orde brengen maar zoals mijn computer nu is kan ik er niets mee.

vind niet erg als 1 van jullie via team viewer met mij samen dit aanpakt want alleen ik gaat of te langzaam of lukt mij gewoon niet en wil voor de tijd dat ik centjes heb voor een nieuwe mijn facturen wel kunnen opmaken en versturen. loop nu bijna 5 weken achterkost mij veel geld nu. dus ja hopelijk wil er iemand met mij dit varkentje is even goed wassen
4
Hallo,
iederedag vind hij er weer 30 tot 100 voornamelijk trojans en aanverwante.
Ik heb je in dit bericht gevraagd om Reimage Repair te verwijderen. Heb je dat gedaan ?
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
5
al 3x op elk account. maar blijf hem terug vinden. zelfde als diverse andere programmas. zelfde als apple, vind in elke scan terug dat apple verdacht of virus bevat maar krijg hem niet verwijderd. ook omdat ik niet bevoegd ben. zoals ook weet diverse andere bestanden/programmas waarbij ik dan geen bevoegdheden heb maar wel vaak tegenkom als verdacht of geinfecteerd.
6
Je zou de PC eens met een Linux Live distributie (https://buurtlinux.nl/proberen/live-cd/) kunnen starten, dan de bestanden zoeken die je wilt bewaren en die naar een USb-stick of externe HDD wegschrijven. Vervolgens dat opslagmedium vanaf een wel goed beschermd systeem scannen.

Door gebruik van een Linux Live CD in plaats van een Windows Live versie loop je niet zo gauw tegen problemen aan veroorzaakt door de adminstrators account.
Als je doet wat je leuk vind, hoef je nooit meer te werken !
7
Doe het volgende om te bepalen waar nog restanten van reimage staan:

Download Afbeelding SystemLook en bewaar het op je bureaublad.
64-bit: SystemLook_x64.exe of SystemLook_x64.exe.
Start het programma middels dubbelklik.
Kopieer en plak onderstaande code in het venster van SystemLook:

Code: Selecteer alles

:filefind
reimage*
:folderfind
*reimage*
Klik op de knop "Look" om de scan te starten.
Als de scan klaar is wordt een tekstbestand (SystemLook.txt) geopend.
Post dit bestand als bijlage in je volgend bericht.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
8
retro.bouw schreef:al 3x op elk account. maar blijf hem terug vinden. zelfde als diverse andere programmas. zelfde als apple, vind in elke scan terug dat apple verdacht of virus bevat maar krijg hem niet verwijderd. ook omdat ik niet bevoegd ben. zoals ook weet diverse andere bestanden/programmas waarbij ik dan geen bevoegdheden heb maar wel vaak tegenkom als verdacht of geinfecteerd.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
9
PeterJ schreef:Doe het volgende om te bepalen waar nog restanten van reimage staan:

Download Afbeelding SystemLook en bewaar het op je bureaublad.
64-bit: SystemLook_x64.exe of SystemLook_x64.exe.
Start het programma middels dubbelklik.
Kopieer en plak onderstaande code in het venster van SystemLook:

Code: Selecteer alles

:filefind
reimage*
:folderfind
*reimage*
Klik op de knop "Look" om de scan te starten.
Als de scan klaar is wordt een tekstbestand (SystemLook.txt) geopend.
Post dit bestand als bijlage in je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
10
PeterVo schreef:Je zou de PC eens met een Linux Live distributie (https://buurtlinux.nl/proberen/live-cd/) kunnen starten, dan de bestanden zoeken die je wilt bewaren en die naar een USb-stick of externe HDD wegschrijven. Vervolgens dat opslagmedium vanaf een wel goed beschermd systeem scannen.

Door gebruik van een Linux Live CD in plaats van een Windows Live versie loop je niet zo gauw tegen problemen aan veroorzaakt door de adminstrators account.
oke en welke optie van linux moet ik dan downloaden... en het gaat mij meer om de verborgen bestanden of de oude bestanden. rest heb ik al copieen van.
11
retro.bouw schreef:
retro.bouw schreef:al 3x op elk account. maar blijf hem terug vinden. zelfde als diverse andere programmas. zelfde als apple, vind in elke scan terug dat apple verdacht of virus bevat maar krijg hem niet verwijderd. ook omdat ik niet bevoegd ben. zoals ook weet diverse andere bestanden/programmas waarbij ik dan geen bevoegdheden heb maar wel vaak tegenkom als verdacht of geinfecteerd.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
12
Waarom verwijder je Malwarebytes ? De logbestanden hiervan hadden belangrijke informatie kunnen bevatten.

Stap 1:
De-installeer ByteFence Anti-Malware en herstart daarna de computer.

Stap 2:
We gaan de Farbar Recovery Scan Tool opnieuw gebruiken.
  • Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
  • Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
    Indien er een update beschikbaar is wordt deze eerst opgehaald en geïnstalleerd. Wacht tot de tool gereed is.
  • Druk op de knop Fixen.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
14
Zo heb eindelijk wederom weer internet. Heb net scan frst gemaakt en zal zo de fixlog posten.

Voor internet geeft hij steeds aan dat er fouten in route zitten en of ereserveren geen netwerkadapter is aangemeld
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”