Gesloten
1
Hallo,

Hoe maak ik een anonieme Chrome-versie vast aa nde taakbalk? Chrome zit er al op en ik wil bij rechtsklikken op dat chrome-pictogram ook de optie voor het anonieme Chrome-programma in het menu krijgen. Hoe?
3
Na PeterJ's instructies (zie onder) gevolgd te hebben, is de optie 'nieuw incognitovenster' verwijderd uit het menu dat je krijgt als je rechtsklikt op het Chrome-icoon.

Download de bijlage fixlist.txt naar de map, waar ook FRST64.exe aanwezig is.
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met FRST.
Rechtsklik op Afbeelding FRST64.exe en klik op "Als administrator uitvoeren".
Druk op de knop Fixen.
Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.
4
Klungel schreef:Na PeterJ's instructies (zie onder) gevolgd te hebben, is de optie 'nieuw incognitovenster' verwijderd uit het menu dat je krijgt als je rechtsklikt op het Chrome-icoon.
Dan kan je deze vraag beter bij het onderwerp stellen waar je bezig bent: viewtopic.php?f=335&t=21513&p=173323#p173323
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
5
Je kunt deze vraag net zo goed stellen zonder eerst allerlei schoonmaakprogramma's te hebben gedraaid. Maar hij staat nu ook in het andere topic. Iemand hier een idee?
6
Klungel schreef:Je kunt deze vraag net zo goed stellen zonder eerst allerlei schoonmaakprogramma's te hebben gedraaid. Maar hij staat nu ook in het andere topic. Iemand hier een idee?
Het is na een actie gebeurt schreef je:
Na PeterJ's instructies (zie onder) gevolgd te hebben, is de optie 'nieuw incognitovenster' verwijderd uit het menu dat je krijgt als je rechtsklikt op het Chrome-icoon.

Daarom is het beter om daar deze vraag te stellen zodat PeterJ  weet wat er is gebeurt, zo bedoel ik het.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Je kunt de vraag ook stellen zonder die instructies gevolgd te hebben. Onafhankelijk van die instructies kun je ook dit probleem hebben.
Weet iemand de oplossing?
8
@ Klungel,

Ga verder bij dat ander topic, zie link in bericht #4 van abbs.

Dit topic wordt afgesloten.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
9
Hallo,

Ik heb je topic heropend zodat je kan reageren.
Dit topic gaat over hetzelfde probleem en dezelfde computer als in je andere topic. Om verwarring bij jou en helpers te voorkomen is het niet verstandig om meerdere topics tegelijk te hebben mbt hetzelfde onderwerp.
De reden van afsluiting staat in het voorgaande bericht: "Ga verder bij dat ander topic, zie link in bericht #4 van abbs."
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trusted Eliminators.)
10
Goedenavond

Het langzaam laden van de computer is een ander probleem dan een ontbrekende menukeuze. Maar ik heb m'n keuze weer terug, dus dit topic kan dicht.
Gesloten

Terug naar “Windows 7”