Plaats reactie
1
Hallo iedereen,

Ik hoop dat één van jullie me kan helpen bij het volgende probleem:

Ik zou graag mijn laptop willen voorzien van Windows 7, nu draait er Vista op, maar ik vind dit niet echt optimaal. Nu hebben we thuis een laptop waarop Windows 7 staat. Is er dan een mogelijkheid om daarvan een opstart-CD te maken zodat ik deze kan installeren op Vista? Zo ja, hoe gebeurt dit dan? Want Internet is hier niet echt duidelijk in (of ik zoek verkeerd :-[ ).

Alvast bedankt,

Ferry
2
Officieel is die Windows 7 versie (OEM) alleen bestemd voor de laptop en niet voor gebruik op een andere PC of laptop.
Als de Windows 7 een fabrieksversie is zoals b.v. HP of Dell dan is het vaak onmogelijk om deze op een andere PC te installeren omdat de toegevoegde drivers dan vaak een probleem opleveren.
In het volgende topic staat ook nog wel wat handige info.
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=33&t=4487" onclick="window.open(this.href);return false;

Op een legale manier is het dus niet mogelijk om die versie van Windows 7 op een andere PC of laptop te installeren.
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
3
Bedankt voor je snelle reactie. Het is inderdaad een fabrieksgeïnstalleerde versie. Dan probeer ik het wel op een andere manier ;)
4
Heel subtiel heb je natuurlijk alleen de licentiecode van die Windows 7 installatie nodig en een willekeurige Windows 7 installatie DVD. 8)
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
5
Ik heb heel subtiel alléén een willekeurige Windows 7 installatie/recovery-CD gebruikt, zonder licentiecode ;). En het werk prima!
6
Ssssst! Maar een ©®@©K versie is niet te updaten en een subtiele kopie install met je eigen licentiecode wel. :whistle:
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
7
Hoe bedoel je opdaten? Toen ik hem voor de eerste keer afsloot, had ie het over 84 updates installeren XD. Hij werkt nu nog steeds. En als hij ermee ophoudt maakt het ook niet zoveel uit, hij is toch aan vervanging toe ;).
8
De meeste illegale versies van Windows 7 gaan op zwart met meldingen dat het een illegale versie is en dat je misschien slachtoffer bent geworden van piraterij etc etc...
Met het updaten van Windows komt er automatisch een update mee die de legaliteit van de Windows versie controleert.
Dus het zal waarschijnlijk niet lang duren voordat je deze meldingen te zien krijgt.
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
9
Daar komen we dan vanzelf wel achter. Ik moet wel oppassen met het installeren van bepaalde updates, maargoed... Zoals ik al zij, ik zie het vanzelf wel!
11
wolter32 schreef:Ferry , enkel de update met 1033 erin en SP 1 niet instaleren.

ttsssssssssstttttt meer zeg ik niet ::)
Mmmhhhhh geen SP1.

New victims for Vlad Bot Net :twisted:
Honorary member of the Totally Ridiculously Outstanding League

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”