Plaats reactie
16
Ik heb het programma op mijn desktop gezet, maar als ik het open lees ik in de blauwe balk: Administrator: zoek version 2.0.1.1
In het venster zelf is vermeld: Deleting temp files .... en This may take some time, please wait. Maar even later sluit het programma vanzelf weer zodat ik niet aan het zoeken toekom.
Maar nog even wat anders wat wellicht van belang is. Het viel mij net op dat achter de witte vierkantjes bij de snelkoppelingen wel de juiste iconen zitten. Op de screenprint hierboven is dat helaas niet zichtbaar. In feite worden er dus twee iconen geplaatst, eerst de juiste en daar overheen dat witte vierkantje.
Vriendelijke groet en alvast dank voor je hulp.
17
Ik kwam een engels forumbericht tegen waar het met de volgende update is verholpen.
Je moet hier alleen even opletten dat je de juiste gebruikt 32 of 64 bit.

KB2286198: Beveiligingsupdate voor Windows 7 voor 32-bit systemen
http://www.microsoft.com/download/en/de ... n&id=13939" onclick="window.open(this.href);return false;

KB2286198: Beveiligingsupdate voor Windows 7 voor 64-bit systemen
http://www.microsoft.com/downloads/nl-n ... laylang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
20
Heb Windows 32 bits, maar voor alle zekerheid ook nog 64 geprobeerd, in beide gevallen deze melding.

Maar leidt het andere dat ik geplaatst had nog tot bepaalde ideeën? Onder de witte vierkantjes bij de snelkoppelingen is, als je goed kijkt, net iets van de juiste iconen zichtbaar. Op de screenprint hierboven zie je dat helaas niet. Kan je hieruit afleiden dat het probleem niet zit in het plaatsen van de iconen, maar in het gegeven dat die afgedekt worden door die witte vierkantjes? En zo ja, geeft dat dan een andere oplossingsrichting?
21
De 64 bit versie gaat natuurlijk nooit werken op een 32 bits systeem. :lol:
timmera schreef:Maar leidt het andere dat ik geplaatst had nog tot bepaalde ideeën? Onder de witte vierkantjes bij de snelkoppelingen is, als je goed kijkt, net iets van de juiste iconen zichtbaar. Op de screenprint hierboven zie je dat helaas niet.
Ik zie het nu wel op de screenshot als ik deze vergroot.
Heb je ooit eens iets van een desktop of theme Shortcut manager geïnstalleerd want daar kom ik dit soort problemen ook bij tegen.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 7”