Plaats reactie
1
Ik gebruik Explorer 11.0.9600.16428. Als ik tot voor kort bij full screen (F11) met de cursor over de bovenrand van het scherm bewoog, kwam de tabbalk weer in beeld en kon ik een andere tab kiezen. Als ik dan de cursor weer omlaag bewoog verdween de tabbalk weer en had weer het volledige scherm. (Vergelijkbaar met de autohide functie van de taskbar). Maar als ik nu op F11 druk moet ik bij full screen opnieuw op F11 drukken om de tabbalk in beeld te krijgen ipv met de cursor over de bovenrand te bewegen. Is die autohidefunctie voor de tabbalk instelbaar? Alvast bedankt. Leo
Leo van der Meer
2
Je kan eens proberen om Internet Explorer opnieuw in te stellen..

1. Start Internet Explorer.
2. Open het menu Extra en tik of klik op Internetopties. Druk op Alt als het menu Extra niet wordt weergegeven.
3. Tik of klik in het venster Internetopties op het tabblad Geavanceerd.
4. Tik of klik op Opnieuw instellen. Als u Windows Internet Explorer 6 gebruikt, klikt u op Standaardinstellingen herstellen.
5. Tik of klik in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen.
Schakel het selectievakje Persoonlijke instellingen verwijderen in als u ook uw browsegeschiedenis, zoekproviders, webversnellers, startpagina's, traceerbeveiliging en gegevens voor ActiveX-filtering wilt verwijderen.
Wanneer de standaardinstellingen van Internet Explorer zijn hersteld, tikt of klikt u op Sluiten en vervolgens op OK.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
3
Beste Forza,
Bedankt voor je advies.
Maar ik heb intussen de laatste update van Explorer 'teruggedraaid' (van versie 10.0.96 naar 10.0.92),
en nu doet de autohidefunctie het weer.
(Ik zie nu dat Explorer 11 er al is; durf hem niet te installeren uit angst dat-ie geen autohide functie van de tabbalk meer heeft)
met vriendelijke groet,
Leo van der Meer
4
Ik gebruik geen IE maar heb even versie 11 geïnstalleerd en hier werkt versie 11 op een volledig scherm prima en ook verschijnt de werkbalk als je met de muis bovenaan het scherm staat.
Het probleem wat je hebt moet dan een andere oorzaak hebben en misschien heb je er met de laatste update helemaal geen last meer van.
Het is te proberen en je kan altijd weer terug als het niet werkt.
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
5
Goed idee.
Heb IE11 geïnstalleerd, maar daar verschijnt weer hetzelfde probleem: geen autohide.
Welaan, dan ga ik maar weer terug naar de vorige situatie.
In ieder geval bedankt
vriendelijke groet,
Leo van der Meer
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”