Plaats reactie
1
Het schijnt dat er heel veel mensen problemen hebben met windows live mail ook ik heb er problemen mee ik ben dus ook al mijn zelf aangemaakte mappen kwijt en wat ik heb begrepen is dit gekomen door de laatste update van windows dus ik hoop dat ze dit toch nog kunnen herstellen want deze mappen waren voor mij erg belangrijk
2
@ Willy,

:welkom:

Om u beter te kunnen helpen is voor u een eigen topic aangemaakt.

Afgesplitst van dit topic.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
Maxstar schreef:Hallo en welkom op het forum,

Welke versie van Windows is er nu in gebruik, mocht dit Windows 10 zijn is dit probleem dan ontstaan na de upgrade?
Ik gebruik windows 7 home en dit is ontstaan na de update downloaden toen waren mijn mappen ineens weg en ik heb gehoord dat er meerdere mensen dit zelfde probleem hebben
6
Maxstar schreef:Wat je als eerste eens kan proberen is om met systeemherstel terug te gaan naar een datum waarop deze problemen er nog niet waren.
Dat was het eerste wat ik heb gedaan maar dat gaat niet werken ik kan mijn mappen wel terug zien maar dan bij windows logo en dan onder aan intypen de map en dan krijg ik ze wel te zien maar ik weet niet hoe ik ze weer terug krijg naar windows live mail maar bedankt vast voor de moeite die u doet
7
Oké probeer de berichten en/of mappen eens op de volgende manier te importeren.

1. Open Windows Live Mail.
2. Open het menu Bestand in de linkerbovenhoek en klik op Berichten importeren.
3. Selecteer de gewenste bestandsindeling en klik op Volgende.
4. Klik op Bladeren en selecteer de map met de geëxporteerde berichten. Klik vervolgens op Volgende.
5. Klik op Volgende. Je ontvangt een bevestiging dat de bestandsindeling is gebruikt en dat de bestanden zijn geïmporteerd.
6. Klik op Voltooien. Je vindt de geïmporteerde berichten in het linkerdeelvenster, in de map Opslagmappen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Maxstar schreef:Oké probeer de berichten en/of mappen eens op de volgende manier te importeren.

1. Open Windows Live Mail.
2. Open het menu Bestand in de linkerbovenhoek en klik op Berichten importeren.
3. Selecteer de gewenste bestandsindeling en klik op Volgende.
4. Klik op Bladeren en selecteer de map met de geëxporteerde berichten. Klik vervolgens op Volgende.
5. Klik op Volgende. Je ontvangt een bevestiging dat de bestandsindeling is gebruikt en dat de bestanden zijn geïmporteerd.
6. Klik op Voltooien. Je vindt de geïmporteerde berichten in het linkerdeelvenster, in de map Opslagmappen.
helaas het werkt niet ik denk ook dat het aan de updaten licht want vanaf toen ging het fout hoop dat microsoft toch met een oplossing komt graag wil ik nogmaals bedanken voor de moeite die u heeft genomen voor mij en hopelijk komt alles nog goed
9
Wat lukt er precies niet bij het importeren van de berichten? In het vorige bericht schreef je dat deze wel via de verkenner zijn te benaderen.
In dat geval zou het importeren van die berichten ook moeten kunnen, mocht je een bepaalde foutmelding krijgen geef deze dan even door.
Dan kunnen we even zoeken naar andere mogelijke oplossingen om de verdwenen mappen en berichten te herstellen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
Maxstar schreef:Wat lukt er precies niet bij het importeren van de berichten? In het vorige bericht schreef je dat deze wel via de verkenner zijn te benaderen.
In dat geval zou het importeren van die berichten ook moeten kunnen, mocht je een bepaalde foutmelding krijgen geef deze dan even door.
Dan kunnen we even zoeken naar andere mogelijke oplossingen om de verdwenen mappen en berichten te herstellen.
ik heb het nog een paar keer geprobeerd ik ben niet zo geweldig met een computer maar je moet dan bladeren en dan heb ik al een paar keer een map aangeklikt maar dan krijg ik de melding kan het bestand os map niet openen maar de mappen die ik bij de windows verkenner dan wel zie zie ik daar niet ik weet ook niet hoe ik die wel kan zien daar helaas moet ik zo weer gaan werken ik heb iedere dag een gebroken dienst met niet heel veel tijd er tussen vandaar hopelijk komen wij er toch nog een keer uit ik zal de site goed in de gaten houden b.v.d. met vriendelijke groet
11
Hallo,

Maak eens een screenshot van de melding, en plaats deze vervolgens even op het forum.
  • Wanneer de melding in beeld staat klikt u op het toetsenbord op de toets Print Screen (PrtScn).
  • Wilt u van een bepaalde scherm een "screenshot" maken dan kan dit met de toetscombinatie ALT + Print Screen (PrtScn)
  • Type in het zoekvenster van het startmenu mspaint om Paint te openen.
  • Druk nu op de toetscombinatie CTRL+V of gebruik de optie plakken in het menu.
  • Sla dit bestand vervolgens op en upload deze naar bijvoorbeeld http://www.imgdumper.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
  • Kopieer en plak vervolgens de BBcode link in het volgende bericht.
Verder snap ik dit niet helemaal, kun je het eens verduidelijken?
bij de windows verkenner dan wel zie zie ik daar niet ik weet ook niet hoe ik die wel kan zien daar
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”