Plaats reactie
1
Beste,
ongewild (niet opgelet en niet gezien) is mijn pc door al die hints van windows 8.1 naar 10 veranderd. Maar de laptop werkt niet meer. Bij aanleggen verschijnt alleen de naam packard Bell, krijg dan zwart scherm te zien, de muiswijzer is er maar kan verder niets meer doen, ook aan de zijkant verschijnt er niets meer.
Hoe kan ik dit probleem nu oplossen?
Dank bij voorbaat voor uw hulp
Patric
3
Beste,
heb geen dvd van win 8 (was geïnstalleerd) en ik stel vast dat die f8 geen resultaat geeft. Ik gebruik nu wel een andere pc die win 7 heeft om die berichten te sturen. Wat is er eigenlijk misgelopen? Hoe kan ik die pc terug in gang krijgen zonder die dvd? Evevtueel terug naar win 8 mag ook.
Dank bij voorbaat
Patric
5
Beste,
ik heb die artikels eens doorgelezen, maar is mij wel niet helemaal duidelijk.
voor alle duidelijkheid: de laptop werkte goed op win 8.1 maar ongewild naar win 10 veranderd. Dit werkt nu dus helemaal niet.
Die stick aanmaken moet eerst op die win 7 gebeuren, dit kan ik dan zo direct proberen. Krijg ik dan melding als die stick klaar is? Hoe moet die dan aan het werk gaan op die pc met dat foute win 10 o.s. ?
En wordt er dan bij de uitvoering een licentiecode gevraagd? Deze vind ik nergens terug op die laptop.
Sory voor al die vragen, ben echt wel een leek hoor.
Dank.
Patric
6
goldenrod schreef: voor alle duidelijkheid: de laptop werkte goed op win 8.1 maar ongewild naar win 10 veranderd. Dit werkt nu dus helemaal niet.
Wat je kan proberen dan om deze pc te herstellen naar Windows 8.1 is:
Start je systeem op en druk direct bij het opstarten meerdere malen op de ALT+F10 knoppen tegelijk.

Je komt nu in een scherm terecht waar je kunt kiezen om een "systeemherstel" uit te voeren.
Als het Windows logo verschijnt bent je te laat met het indrukken van de toets en dient je het nogmaals te proberen.
Krijg je deze optie niet dan kan je kiezen voor de optie "fabrieksherstel" het enigste is dan dat je alles kwijt bent.
Anders heb je toch echt een CD/DVD van Windows 8.1 nodig om te kijken of jew deze pc nog kan herstellen.

Dan de optie van Maxstar, je maak via een andere pc een opstartbaren USB stick met daarop Windows 10.
Je laat de packard Bell opstarten vanaf USB (in de linken staat hoe) en kiest de installatie "Mijn bestanden behouden"
Je heb hiervoor geen nieuw licentie nummer nodig omdat Windows 10 nog gratis word uitgegeven.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
7
Beste,
ik heb media creation tool gedownload en nu in die pc gestopt, opgestart via f2 in de bios dus, vandaar opgestart via usb. Hier heb ik iets gevonden wat noemt terug gaan naar vorige versie, vroeg eerst een registratienummer. Verder kijken gaf mij een mogelijkheid terugplaatsen vorige versie. dit is nu aan het draaien en ik ben dus in afwachting van het resultaat.
Is dit goed? Ik hoop het
mvg
Patric
8
goldenrod schreef:Beste,
ik heb media creation tool gedownload en nu in die pc gestopt, opgestart via f2 in de bios dus, vandaar opgestart via usb. Hier heb ik iets gevonden wat noemt terug gaan naar vorige versie, vroeg eerst een registratienummer. Verder kijken gaf mij een mogelijkheid terugplaatsen vorige versie. dit is nu aan het draaien en ik ben dus in afwachting van het resultaat.
Is dit goed? Ik hoop het
mvg
Patric
Het klinkt goed.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
9
Beste,
de pc draait terug, nu op win 10. Maar ik kan geen verbinding maken met internet.
naar instellingen, dan netwerk en internet. Hier vind ik wifi links en rechts staat de knop op uit. Deze weigert zich naar in te verplaatsen. Bij wifi instellingen staat er wifi gedeeld, dus op mijn wifi, maar kan deze niet aanleggen. is HP en ik vind nergens een wifi-knopje langs de kant.
Hoe kan ik die aanleggen?
Dank
Patric
13
Beste,
ik heb geen internet op die win 10. Ik zal die moeten downloaden op mijn pc met win 7 en dan op usb zetten. Daarna in die win 10 downloaden?
Hoe doe ik dat best?
mvg
Patric
14
goldenrod schreef:Beste,
ik heb geen internet op die win 10. Ik zal die moeten downloaden op mijn pc met win 7 en dan op usb zetten. Daarna in die win 10 downloaden?
Hoe doe ik dat best?
mvg
Patric
Heel goed, je geeft zelf al het antwoord: Ik zal die moeten downloaden op mijn pc met win 7 en dan op usb zetten. Daarna in die win 10 downloaden? :good:
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
15
Beste,
had dit reeds proberen doorsturen gisteren, maar blijkbaar niet gelukt.
Heb die download van drivers op de win 10 bij downloads geplaatst. bij aanklikken krijg ik bovenaan uitpakken te zien, en heb dit gedaan denk ik. iK krijg twee mappen, install cd en wifi driverOnly. In Install cd vind ik een settup (zonder exe) en in de andere map niets van settup.
Heb die settup eens gedaan, maar de wifi kan nog steeds niet aangelegd worden.
Ik kan nu wel internet via een aangesloten kabel hebbeb moest dit handig zijn.
Wat kan ik nu doen om die wifi aan te krijgen?
Dank
Patric
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”