Plaats reactie
35
Neen, en ikkan zelfs de windows licentiecode niet vinden op de pc.
In die main stond ookiets van LAN, ik heb dat op enable gezet en voor even kreeg ik de knop van wifi op aan. Ik verwijderde de netwerkkabel om te proberen maar direct weer op uit en niet meer op aan te krijgen. Vreemd niet?
36
goldenrod schreef:Neen, en ikkan zelfs de windows licentiecode niet vinden op de pc.
In die main stond ookiets van LAN, ik heb dat op enable gezet en voor even kreeg ik de knop van wifi op aan. Ik verwijderde de netwerkkabel om te proberen maar direct weer op uit en niet meer op aan te krijgen. Vreemd niet?
Toen je dat had gedaan heb je toen ook op save geklikt toen je de BIOS verliet (dat staat meestal aan de rechterkant in de "Save and Exit F10 )
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
37
Ik had dat denk ik niet gedaan, maar wake up LAN staat nu nog altijd op enabled. Heb eens F10 gedrukt nu, maar kan schakelaartje van wifi nog altijd niet meer op aan krijgen.
Zou er echt geen mogelijkheid zijn om die wifi aan te krijgen?
39
Beste,
geen fysieke knop hier, en FN f3 werkt niet.
Herstel gaat ook niet, ik denk door die gemaakte stick te gebruiken zoals mij was gezegd in het begin van dit aan gekaard probleem.
Hij werkt wel op de breedbandverbinding, dus met een kabel kan ik op internet, moet echter wel op wifi kunnen werken
mvg
Patric
41
Hallo;
moeilijk apparaatbeheer te vinden hier bij die win 10, maar toch gevonden. Hier in netwerkadapters geen geek teken. twee maal qualcomm .... en 8 keer
wan ......, maar geen geel.
42
Beste,
heb wifi kunnen aanleggen !!!
Na lang zoeken hoor, nogal stom van mij zeker. Je moet eerst F indrukken en dan FN, gelijktijdig of eerst FN doet het niet. Misschien ook goed om weten voor u.
Nu heb ik nog een paar andere problemen.
1. Bij het icoon e van internet staat verwijderde apps na upgrade en bij aanklikken een ganse rij items. Wat doe ik daar nu mee?
2.En als browser is er nu edge. Ik wil IE als standaard browser instellen, ik doe dit door naar standaardprogamma's te gaan standaardprogr. instellen IE als standaard, ok. Maar blijft edge als ik op icoontje e in de startbalk druk. Hoe kan ik dit wel veranderen?
Hoe kan ik de lijst programma's krijgen hier, zoals bij bv. win 7 als je op start drukt zie je daar alle programma's.
Alvast bedankt voor alle gedane en nog verdere hulp
mvg
Patric
43
Hallo,

Goed om te horen dat het is gelukt, de FN en F3 toets moeten inderdaad gelijktijdig ingedrukt worden. Wellicht had ik dit wat duidelijker moeten vermelden.. :-[

1. Om welke verwijderde apps gaat het die worden getoond als je op het pictogram van Edge klikt?
2. Wanneer Internet Explorer reeds als standaard browser is ingesteld hoef je hiervoor enkel nog maar even het pictogram op de taakbalk te zetten.
Open hiervoor Internet Explorer klik met de rechter muisknop op het pictogram en kies voor Aan taak balk vastmaken.
Bij het pictogram van Edge kan je dan kiezen voor Van taakbalk losmaken.

Wat betreft de programmalijst wordt deze ander weergegeven dan in Windows 7, via Start > Alle apps tref je alle programma's op alfabetische volgorde aan.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
44
verwijderde apps.txt
Beste,
hierbij de lijst met verwijderde apps. Wat doe ik er mee.
Kan ik ook die mappen van die drivers die zich bevinden in snelle toegang verwijderen zonder schade?
Heb IE kunnen op taakbalk zettn via alle apps, hierin IE gevonden en aan taakbalk vastmaken.
mvg
Patric
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
45
Hallo,

Met de lijst verwijderde apps hoef je verder niets te doen, dit zijn programma's die bij het vernieuwen van Windows zijn verwijderd.
Echter zie ik daar wel het één en ander aan ongewenste software adware tussen staan. Voer daarom het onderstaande nog even uit.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”