Plaats reactie
16
Hallo,

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!! Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
19
Beste,
ik kan uw laatste bericht(en) niet vinden op die win 10 om die link te volgen, op deze we, maar sluit niet aan op het volledige overzicht van berichten. Hoe komt dit nu?
25
goldenrod schreef:Beste,
gevonden, uitgepakt, settup gedaan maar kan wifi nog steeds niet aanleggen
Dan hoop ik dat deze laptop wel geschikt is voor Windows 10.

Download de MiniToolBox bij voorkeur naar het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op "MiniToolBox.exe" en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Vink vervolgens de onderstaande opties aan.
    • Report IE Proxy Settings
    • Report FF Proxy Settings
    • List content of hosts
    • List IP Configuration
    • List Winsock Entries
    • List last 10 Event Viewer Errors
    • List Installed programs
    • List Devices
    Afbeelding
  • Klik vervolgens op de knop Go.
  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand geopend, plaats deze als bijlage in uw bericht.
  • Dit logbestand wordt tevens op de locatie als results.txt opgeslagen waar de MiniToolbox is uitgevoerd.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
27
Hallo,

Ik heb met een collega je logjes bekeken maar het is beter om deze pc terug te zetten naar: Windows 8.1 hoe http://windows.microsoft.com/nl-nl/wind ... windows-81" onclick="window.open(this.href);return false;

Lukt dat niet doe wat ik al eerder heb beschreven;
Start je systeem op en druk direct bij het opstarten meerdere malen op de ALT+F10 knoppen tegelijk. (pagina 53 https://www.gebruikershandleiding.com/P ... ?page=0053" onclick="window.open(this.href);return false;)

Je komt nu in een scherm terecht waar je kunt kiezen voor de optie "fabrieksherstel"
Heb je Windows 10 geïnstalleerd met behoud van bestanden maak daar dan een backup van en plaats die op een USB stik.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
28
Beste,
eerste optie werkt niet, vindt geen mogelijkheid op herstel naar win8.1
Ik ga de tweede proberen, maar ik zal toch geen licentiecode nodig hebben hoop ik.
mvg
Patric
30
goldenrod schreef:en alt met f10 werkt ook al niet
Als je de pc opstart zie je meestal snel hoe je in de herstel gedeelte of Boot kan komen dat is wat je dan moet indrukken.
Het is DEL of een toetsen combinatie.
Probeer anders: F11 moet je onmiddellijk herhaald blijven indrukken bij het aanzetten van de pc.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”