Plaats reactie

Gebruik jij al Windows 8?

Ja ik gebruik Windows 8 (N)
Totaal aantal stemmen: 12 (29%)
Ja ik gebruik Windows 8 Pro (N)
Totaal aantal stemmen: 15 (37%)
Ja ik gebruik Windows 8 op een tablet, maar niet op een desktop of laptop (Geen stemmen)
Niet meer, ik ben weer terug naar Windows XP, Vista of 7
Totaal aantal stemmen: 1 (2%)
Nee gebruik nog steeds Windows XP, Vista of 7
Totaal aantal stemmen: 11 (27%)
Anders zie reactie........
Totaal aantal stemmen: 2 (5%)
Totaal aantal stemmen: 41
16
Ik heb pas een nieuwe pc met windows 7 daar ben ik tevreden over
misschien ga ik later wel over op windows 8, ik heb ook gehoord dat het nog sneller werkt
dus ik ben benieuwd als het zover is als ik die ga kopen maar voorlopig blijft het bij win 7
17
Op mijn stage kregen we een laptop met Windows 8. Mijn ervaring is ook, zoals ik net al tegenkwam in de reacties, dat het totaal geen toegevoegde waarde heeft voor zakelijk gebruik. Uiteindelijk, voor zakelijk gebruik, werk je gewoon vanuit je originele desktop. Het feit dat Windows 8 telkens opstart in het nieuwe startscherm is dan alleen maar onhandig. Bovendien kan je in dat nieuwe startscherm niet met meerdere tabbladen tegelijk werken. Daarvoor dien je eerst weer naar de 'oude' windows desktop te gaan.
18
Microsoft stelt komst Windows 8.1-startmenu uit ;(

Microsoft gaat niet in september maar pas op zijn vroegst in 2015 het startmenu weer terugbrengen naar Windows.Dat meldt althans website ZDNet op basis van anonieme bronnen. Het was de verwachting dat Microsoft in de eerstvolgende update van Windows 8.1 - die gepland staat voor september - een volledig werkend startmenu zou toevoegen aan het besturingssysteem. Windows 8.1 heeft nu alleen een beperkt startmenu, waarin het niet mogelijk is om direct geïnstalleerde applicaties te starten.Het ontwikkelteam van Microsoft heeft besloten af te zien van een nieuw startmenu en concentreert zich voornamelijk op andere updates voor het besturingssysteem.Windows 9 is de eerstvolgende grote update voor Windows. Die versie wordt pas in de loop van het eerste kwartaal van 2015 verwacht. In die versie zou dan wel een echt startmenu aanwezig zijn.
19
Verbaast me niet eigenlijk dat Microsoft er vanaf ziet maar er zijn wel goede programma's waarmee je toch de startknop en het oude Windows-menu kan activeren. En dit is misschien ook een reden waarom Microsoft nu heeft afgezien van het inbouwen van een eigen startmenu zoals deze was. Waar ik eigenlijk meer nieuwsgierig naar ben is hoe de uitrol van Windows 9 zal zijn, maar dat zal wel geen gratis upgrade zijn als Windows 8.1.
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Windows 8”