Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Ik ben op het PC web plus forum, omdat ik meerdere problemen heb met mijn Asus laptop.
Ik weet niet waar ik het moet schrijven, omdat het meerdere dingen zijn.
Sinds gisteren heb ik weer wat anders erbij gekregen, nl. een half roze scherm, de bovenkant van mijn scherm is roze gekleurd.
Daarnaast is mijn laptop al weken traag bij het opstarten, ik heb waarschijnlijk ook te veel antivirusprogrammas.
Een paar dagen geleden bevroor mijn scherm met spyhunter 5 en kon ik niks meer doen.

Eerlijk gezegd ben ik wel een dummie op dit vlak, omdat ik in het verleden iemand had die het oploste, maar
niet uitlegde wat hij had gedaan als ik een issue met mijn laptop, of er dingen heeft opgezet waar ik geen flauw benul
van heb waar het allemaal wel of niet voor dient. Er zullen programmas opzitten die ik nooit gebruik.
Ik zou graag meer willen leren over dingen zoals beveiliging, opschonen back ups etc.

Misschien als eerste maar beginnen met half roze scherm?
2
Hallo en welkom op het forum,

:welkom:

De vragen die je hebt kan je afzonderlijk in de meest geschikte forumcategorieën plaatsen. Dan blijft het overzichtelijk wat het probleem betreft.

Wat betreft het roze scherm kan je in de categorie hardware een nieuw onderwerp openen.
Geef daar even aan om wel type monitor het gaat, want dit riekt naar een hardwarematig probleem. Indien het mogelijk is plaats dan even een foto ter verduidelijking.

Voor een algehele controle van de computer kan je dit stappenplan eens volgen. Dan kunnen we de computer eens geheel nalopen en/of opschonen waar nodig.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
4
Hallo Freebird,

Hartelijk welkom hier, en hopelijk ben je inmiddels van je rare kleuren verlost met de experts op dit forum.

Groetjes Roxmarie
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”