Plaats reactie
1
Hoi allemaal ;)

Ik ben Dave (hehe blij dat die nickname nog vrij was!!) en kom even een kijkje nemen op dit computerforum. Computer is erg lang een hobby geweest. Intussen heb ik er ook mijn werk van kunnen maken en heb ik nu een eigen hersteldienst binnen een (lokaal) computerbedrijf. Tussendoor probeer ik ook hier en daar wat te helpen op fora. Het is voor mij op een fijne manier wat 'bijscholen', want ieder probleem vraagt een nieuwe oplossing en met reacties/ervaringen van anderen leer je altijd weer.
Andere hobby's: in- en buitenland dagactiviteiten verkennen (bv thema-/dieren-/pretparken, zwembaden en sauna's), natuurwandelingen, af en toe gamen (momenteel voorkeur voor tussendoor ShootMania Storm).

Ik heb al wat rondgehangen en gekeken op het forum en moet zeggen dat het behoorlijk impressionant is. Ik twijfel er niet aan dat er nog aan gewerkt zal worden om alles nog te verfijnen en beter te maken. Mijn verwachtingen van het forum zijn dus ook groot!

Nog vragen? Laat maar horen en anders... tot op het forum!! ;)

Groetjes,

Dave
2
@ Dave,

:welkom:
Dave schreef:Computer is erg lang een hobby geweest. Intussen heb ik er ook mijn werk van kunnen maken en heb ik nu een eigen hersteldienst binnen een (lokaal) computerbedrijf
Jong geleerd oud gedaan :D
Dave schreef:Tussendoor probeer ik ook hier en daar wat te helpen op fora. Het is voor mij op een fijne manier wat 'bijscholen', want ieder probleem vraagt een nieuwe oplossing en met reacties/ervaringen van anderen leer je altijd weer.
Een helpende hand is super :bow: vooral van iemand met een verstandig denk manier :goed:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Welkom op het forum Dave, :smiley_highfive:

We hebben de naam "Dave" speciaal gereserveerd gehouden, vandaar dat die nog vrij was. :D
Dave schreef:Ik heb al wat rondgehangen en gekeken op het forum en moet zeggen dat het behoorlijk impressionant is. Ik twijfel er niet aan dat er nog aan gewerkt zal worden om alles nog te verfijnen en beter te maken. Mijn verwachtingen van het forum zijn dus ook groot!
Bedankt voor het compliment en inderdaad wordt er zo nu en dan nog dingen veranderd aan het forum qua verbeteringen en toevoegingen.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
6
Dave? Zou dat dezelfde Dave zijn? Even checken... Ja hoor, ik ken jou van een ander forum, waar je vooral berichten plaatst in de categorie problemen met hardware of aanschaf van hardware en waar je uitgebreide en zeer gewaardeerde adviezen geeft over het samenstellen van een volledig nieuwe pc.
Op dit forum (PC Web Plus) gaat het merendeel van de berichten over het verwijderen van malware, wat gezien de achtergrond van Maxstar ook heel logisch is.
Ik ben ervan overtuigd dat jouw komst een verrijking voor dit forum zal zijn.
Van harte welkom dus!
7
Ik ben alvast onder de indruk van de verkoelende welkom in deze warme dagen!
Maxstar schreef:We hebben de naam "Dave" speciaal gereserveerd gehouden, vandaar dat die nog vrij was. :D
:lol: Dat geloofde ik al bijna!
Dave? Zou dat dezelfde Dave zijn?
Ahah altijd leuk om een bekend gezicht te ontmoeten! :smiley_highfive:

Het is handig als je bij een hardwareprobleem dat niet opgelost raakt even kan door verwijzen naar een malware-expert. Maar andersom ook handig als een malwareprobleem maar niet opgelost raakt, iemand met wat meer hardwarekennis even kan kijken. Bovendien zijn er op gebied van hardware-adviezen ook mogelijkheden. Al moet ik er meteen bij zeggen dat hier al een aantal uitstekende hardware-helpers zitten!
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”