Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Ik ben Huib van Zanten (gebruikersnaam fazantjestart), 53 jr, getrouwd, 2 kinderen (zoon 26 en dochter 22 jaar).
Werk als allround procesoperator bij het grootste zuivel concern van Nederland.
Mijn hobby's zijn: Branden fotograferen, wielrennen, schaatsen, mijn eigen startpagina onderhouden en online malware problemen oplossen op het antivirus prikbord.

Op het laatste zal ik even een kleine toelichting geven:
Ik doe dit ongeveer al 10 jr en voor een 6 jr geleden heb ik op het werk een val gemaakt waardoor het onthouden een stukje moeilijker is geworden.
Ik was net door Erik (jullie wel bekend) van HJT.nl gevraagd om de opleiding te doen en had er al mee ingestemd. Maar door die val heb ik het helaas moeten laten schieten.

Ik heb zo goed en kwaad als het kon het AV prikbord draaiende kunnen houden (het ging toen wat minder daar quo bezoekers).
Op een gegeven moment kwam Ben in zicht en wilde graag het oplossen van malware problemen leren.
Ik heb Ben de beginselen bij gebracht en een verzoek bij Erik gedaan voor de opleiding aldaar.

Nu runnen we samen het AV prikbord en zo leer ik steeds weer wat van Ben bij. (rollen nu omgedraaid :) )
Om bij te blijven is het voor mij van belang om toch zoveel mogelijk de nieuwigheden te blijven volgen en daar wil ik Maxter voor bedanken dat ik dat hier kan en mag doen :dank:

Zo, dat was het wel zon beetje.

Groetjes Huib;)
http://www.fazantjestart.nl
Weer of geen weer, het is altijd Brandweer
4
Hallo Huib,

Welkom op het forum, het AV prikbord is zo'n beetje het beginsel van het HijackThis tijdperk en dat je na 10 jaar nog steeds actief bent is erg leuk.
fazantjestart schreef:Om bij te blijven is het voor mij van belang om toch zoveel mogelijk de nieuwigheden te blijven volgen en daar wil ik Maxter voor bedanken dat ik dat hier kan en mag doen :dank:
Inmiddels zijn er ook wat extra forums toegankelijk, en mocht je iets willen overleggen of vragen dan kan je hier altijd terecht.. :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
5
Hoi Huib,

Van harte welkom op PCW+. Om op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen op malware gebied zit je hier wel prima.
Alvast veel plezier op het forum. :good:
Groetjes Dasle
6
Bedankt voor het welkom.
Ik zal veel gebruik maken van de mogelijkheid die ik hier krijg om op de hoogte te blijven/komen voor het bestrijden van malware. :good:

Nogmaals dank!
Weer of geen weer, het is altijd Brandweer
7
Welkom bij de club Huib

:welkom:

Er zitten hier aardig wat virus-busters dus je kan je hart wel ophalen hier denk ik zo. ;D
----- Certa stant omnia lege ----
--------I'm not a Geek------
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”