Plaats reactie
1
Hoi allemaal

Ik ben Yannick, ben 19 jaar en zit al enkele jaren op dit forum en zie ineens dit hoekje staan dus kom me even voorstellen. Ik ben zeer geïnteresseerd in informatica, computers, netwerken, smartphones zowat alles wat met IT te maken heeft. Om mijn interesse natuurlijk te verleggen heb ik me enkele jaren geleden ingeschreven op dit forum ben al een paar keer goed geholpen geweest waarvoor :dank: .
Verder volg ik sinds het schooljaar 2016-2017 een opleiding toegepaste informatica zowat alles komt aan bod dus kan jullie altijd helpen  voorlopig al met Cisco (CCNA1) , Windows, Ubuntu , Web Design , PHP , Javascript, C# , Java. maar natuurlijk zal dit ieder jaar uitbreiden. 

Als jullie nog vragen hebben voor mij mogen jullie gerust een pm'tje doen of even hieronder reageren. 
In de loop van tijd zal ik ook proberen mee te reageren op topic's om een nuttige bijdrage te kunnen leveren. En ik hoop dat ik ook hier weer iets kan bijleren of andersom  :D

Groetjes
Yannick
Reparateur van computer - Volgt opleiding Toegepaste informatica @ Hogeschool PXL
Eigen materiaal:
Asus G11CD-K-NL010T - Windows 10
Acer Aspire 7750G - Windows 7
HP Pavilion x2 - 10-n202nb - Windows 10
5
natuurlijk help ik jullie hier graag me :) en het is ook leuk om mensen te helpen
Reparateur van computer - Volgt opleiding Toegepaste informatica @ Hogeschool PXL
Eigen materiaal:
Asus G11CD-K-NL010T - Windows 10
Acer Aspire 7750G - Windows 7
HP Pavilion x2 - 10-n202nb - Windows 10
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”