Plaats reactie
1
Goedemiddag
Ben een man van 68 en voor mijn hobby hou ik mij bezig met computers en hoop wat te leren op dit forum.
Bij inschrijving heb ik mijzelf een 2 gegeven dus beginner,zelf denk ik dat ik iets hoger zit maar zeker niet ervaren,dus zeg maar 2+ of 2.2
Zal mijn best doen om mij zo netjes en fatsoenlijk mogelijk te gedragen op dit forum en het zou helemaal mooi zijn als ik zelf ook eens wat aan kan dragen dus geen hit en run.
Groetjes  kj
2
:welkom:
kalverjan schreef:Zal mijn best doen om mij zo netjes en fatsoenlijk mogelijk te gedragen op dit forum en het zou helemaal mooi zijn als ik zelf ook eens wat aan kan dragen dus geen hit en run.
Dat is altijd prettig om andere leden te kunnen helpen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Ja mooi maar ik had al een berichtje van Peter J "dit topic is gesloten het ander topic vind je HIER maar ik zie niks dus ik zal gelijk al wat niet goed doen.
4
kalverjan schreef:Ja mooi maar ik had al een berichtje van Peter J "dit topic is gesloten het ander topic vind je HIER maar ik zie niks dus ik zal gelijk al wat niet goed doen.
Dat is in een andere sub forum, maar die hebt je al gevonden, want je hebt net beantwoord.

Dit is het sub fourm Even voorstellen.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”