Plaats reactie
1
Ik ben Erik en 1 van de drie eigenaren van Hijackthis.nl

Begin jaren '80 kwam ik via mijn HTS opleiding in aanraking met computers. Heb leren "programmeren" in (BBC) Basic en later Q-Basic & Pascal (Op een grote HP-mainframe, zonder Monitor maar met een grote printer voor je neus)

De eerste computer in huis was een Acorn (klik erop) van 50 piek bij de kwantum hallen :roll:

Toen mijn PC in 2000 plotseling een eigen leven ging leiden :shock: ben ik mezelf gaan verdiepen in het fenomeen "Computer virus" daarna kwamen daar Ad- & Spy- ware bij. Menige nacht is eraan opgeofferd om uit te vinden hoe er nu weer vanaf te komen. Het huidige scala aan malware removers bestond nog niet.

Ik heb een aantal jaren met mijn bescheiden ervaring anderen die herkenbare nachtelijke sessies helpen te besparen door adviezen te geven.
Tegenwoordig ben ik meer op de achtergrond aanwezig en laat het veldwerk met een gerust hart over aan de "nieuwe generatie" :rofl:
3
Van harte welkom op het forum. :good:
:welkom:
Tussen 1980 en 2000 zit wel een heel groot gat ::)
Wat is er gebeurd dat je je in 2000 pas bent gaan verdiepen in rottigheid?
M.v.g,
~*~Maaike~*~
4
Welkom Erik. :good:
Acorn en die (programmeer) talen zijn voor mijn tijd zie ik al. :-*
Daniel schreef:Welkom, oude rot!
Oude rot?
Erik schreef:Tegenwoordig ben ik meer op de achtergrond aanwezig en laat het veldwerk met een gerust hart over aan de "nieuwe generatie"
Wag ik vragen wat je nu doet in de (ICT) of is het totaal iets anders?
If it ain't broken, don't fix it
7
Welkom Erik,
Erik schreef:De eerste computer in huis was een Acorn (klik erop) van 50 piek bij de kwantum hallen :roll:
50 piek? als 50,- gulden! dat is vast rond de jaren 90' geweest :D
Erik schreef:Ik heb een aantal jaren met mijn bescheiden ervaring anderen die herkenbare nachtelijke sessies helpen te besparen door adviezen te geven.
Tegenwoordig ben ik meer op de achtergrond aanwezig en laat het veldwerk met een gerust hart over aan de "nieuwe generatie" :rofl:
Als mede-eigenaar van HiJackThis is dit alleen maar geweldig om te zien dat er in diezelfde voetsporen verder hulp wordt geboden, en ik zie verschillende namen op verscheidene fora's terug wat blijk geeft van geen onderlinge strijd en concurrentie. top! :goed:
Beter een muisarm dan een apestaartje. :)
Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”