Plaats reactie
16
En de lijst met nieuwkomers groeit nog aan. ;D
Ook van mij een hartelijk welkom zowel op PCW+ als op PCH :welcome:

SInds de samanwerking ben ik ook hier een beetje actief maar je zal me meer vinden op PCH, mijn thuisbasis.
The Good, The Bad and The Ugly : Linux, Windows and DOS
17
Bij deze ook van mij een welkomstberichtje op dit forum. :welcome:
jahewi schreef:Ik kom hier vooral een beetje rondkijken en misschien kan ik zo af en toe mensen wat advies geven op gebied van hardware en software. :crash:
.. en wie weet kan ik, in de toekomst, weer wat meer aan malware-hulp en -bestrijding doen ...
Leuk dat hier ook mensen registeren die niet direct iets met security van doen hebben en ook nog bij willen springen bij gewone problemen en vragen. :smiley_highfive:
18
Welkom jahewi!
Ik ben je in het verleden wel eens tegengekomen op een ander forum. Nucia of Hijackthis.nl of vergelijkbaar.
Dat was nog in de tijd dat ik er wel eens aan dacht om ook de HJT-opleiding te doen en me ben gaan 'inlezen' in het malware-wereldje. Inmiddels heb ik andere interesses, maar die naam jahewi is dan wel ook een naam die je niet gauw vergeet.

:welcome:
Zeg maar Duncan.
19
Hoi kweezie wabbit, Child in time en Chato

Bedankt voor jullie hartelijke welkom.
kweezie wabbit schreef:SInds de samanwerking ben ik ook hier een beetje actief maar je zal me meer vinden op PCH, mijn thuisbasis.
Hoewel ik niet echt een thuisbasis heb (ik ren een beetje rond op Nucia, HJT, PCW+ en PCH) ben ook ik op het moment wel erg veel te vinden op PCH ... :smoke:
Chato schreef:die naam jahewi is dan wel ook een naam die je niet gauw vergeet.

... in positieve zin, mag ik toch hopen ... :w00t: :TooFunny:

groet,
Jan :)
Proud member of UNITE (Unite Against Malware)
Beveiligings-tips - Pas op voor PUPs!

"If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito"
20
Benvenuto signore Jahewi :-*
jahewi schreef:Ik heb altijd van m'n ouders geleerd om me netjes voor te stellen als ik ergens nieuw ben ... dus daar gaan we :smoke:
Netjes in het pak, een sigaar en een introdurre als dit kan alleen maar zijn voordeel geven.
Je geweldige avatar doet mij denken aan (the godfather) als een soort van (Peetom) die met zijn paraplu en sigaar onder een lantaarnpaal in het schemeren van de avond bij een achtergrondmuziekje (tango) en geurige gebakken tomaten van de locale ristorante da Pizza staat te wachten. :TooFunny:
jahewi schreef:Ik ben dus jahewi, een oud-gediende in de anti-malware community en een aantal jaartjes uit de running geweest.
In het dagelijks leven heet ik Jan en heb ik een klein software-bedrijfje. :geek:
Jahewi moet Jawwi zijn wat de website met informatie over het beveiligen van computers was?
Hier herken ik je naam vooral van, en (oud-gediende) kan je dan ook vertalen naar bakermat wat dat was het toch wel.
jahewi schreef:Ik kom hier vooral een beetje rondkijken en misschien kan ik zo af en toe mensen wat advies geven op gebied van hardware en software. :crash:
.. en wie weet kan ik, in de toekomst, weer wat meer aan malware-hulp en -bestrijding doen ...
Ik zeg doen en zou het erg leuk vinden om een (oud-gediende) en redelijke bekende naam in sec+ weer actief te zien.

Die avatar doet me toch vragen om een virtuele dans, die avatar lokt het gewoon uit kan er niets aan doen. :rofl:
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 693#p59693" onclick="window.open(this.href);return false;
If it ain't broken, don't fix it
21
Angel@ schreef:Benvenuto signore Jahewi :-*
Bon après-midi Mademoiselle Angel@
Angel@ schreef:
jahewi schreef:Ik heb altijd van m'n ouders geleerd om me netjes voor te stellen als ik ergens nieuw ben ... dus daar gaan we :smoke:
Netjes in het pak, een sigaar en een introdurre als dit kan alleen maar zijn voordeel geven.
Je geweldige avatar doet mij denken aan (the godfather) als een soort van (Peetom) die met zijn paraplu en sigaar onder een lantaarnpaal in het schemeren van de avond bij een achtergrondmuziekje (tango) en geurige gebakken tomaten van de locale ristorante da Pizza staat te wachten. :TooFunny:
Je kunt mijn avatar, Hercule Poirot, inderdaad misschien wel zien als een soort 'peetoom'. :smoke:
Zijn gedistingeerde voorkomen en de tijd waarin hij 'leeft' vind ik prima in het door jouw geschetste plaatje passen ... als het Pizza-restaurant in London staat. :TooFunny:
Angel@ schreef:
jahewi schreef:Ik ben dus jahewi, een oud-gediende in de anti-malware community en een aantal jaartjes uit de running geweest.
In het dagelijks leven heet ik Jan en heb ik een klein software-bedrijfje. :geek:
Jahewi moet Jawwi zijn wat de website met informatie over het beveiligen van computers was?
Hier herken ik je naam vooral van, en (oud-gediende) kan je dan ook vertalen naar bakermat wat dat was het toch wel.
Dat klopt inderdaad. Jawwi.nl was dat ooit ... net als ikzelf heeft het nogal 'een deuk opgelopen', de afgelopen jaren, en zal weer moeten worden opgebouwd.
Angel@ schreef:
jahewi schreef:Ik kom hier vooral een beetje rondkijken en misschien kan ik zo af en toe mensen wat advies geven op gebied van hardware en software. :crash:
.. en wie weet kan ik, in de toekomst, weer wat meer aan malware-hulp en -bestrijding doen ...
Ik zeg doen en zou het erg leuk vinden om een (oud-gediende) en redelijke bekende naam in sec+ weer actief te zien.
Ik ben nu op een aantal forums aktief (op het moment even iets minder door m'n dagelijkse werkzaamheden) en ben ook bezig alle nieuwe tools en verwijder-methodes onder de knie te krijgen.
Daarna maar eens zien wat ik nog verder moet doen om weer echt aktief te worden. :somb:
Angel@ schreef:Die avatar doet me toch vragen om een virtuele dans, die avatar lokt het gewoon uit kan er niets aan doen. :rofl:
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 693#p59693" onclick="window.open(this.href);return false;
Hercule is niet zo verzot op dansen, maar ikzelf daarentegen .......... :rofl:
Proud member of UNITE (Unite Against Malware)
Beveiligings-tips - Pas op voor PUPs!

"If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito"
22
jahewi schreef:Zijn gedistingeerde voorkomen en de tijd waarin hij 'leeft' vind ik prima in het door jouw geschetste plaatje passen ... als het Pizza-restaurant in London staat.
Touché het was natuurlijk ook allemaal maar spielerij.  :D
jahewi schreef:Ik ben nu op een aantal forums aktief (op het moment even iets minder door m'n dagelijkse werkzaamheden) en ben ook bezig alle nieuwe tools en verwijder-methodes onder de knie te krijgen.
Daarna maar eens zien wat ik nog verder moet doen om weer echt aktief te worden.
Ik heb een korte periode online OTL logjes behandeld maar is later weer verwaterd door tijdgebrek en ook flink wat tegenslagen. Na mijn registratie hier op dit forum wilde ik dat weer gaan oppakken maar ook dat liep stuk en uiteindelijk is er van alles wat ik wilde gaan doen niet veel gekomen ook medisch / lichamelijk ging het niet echt voor de wind en heb ik flink moeten inleveren in mjn dagelijkse doen en laten.  :-\
Je kunt dit vast nalezen als VIP bij -: http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic ... 216&t=9106" onclick="window.open(this.href);return false;
jahewi schreef:Hercule is niet zo verzot op dansen, maar ikzelf daarentegen
Sinds mijn 17e dans ik al de tango en heb ook meerdere keren meegedaan met de tango (Dance Parade) in Nederland.
Helaas zit het er al meer dan een half jaar niet in om achtenswaardig te kunnen dansen en dat is nog de grootste nederlaag om even beschaafd te blijven.   :P

De snelle tango's waren mijn (imago) & (specialiteit) *Jank* - *jank*   :'(


If it ain't broken, don't fix it
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”