Plaats reactie
1
Hallo allemaal,

Ik heb altijd van m'n ouders geleerd om me netjes voor te stellen als ik ergens nieuw ben ... dus daar gaan we :smoke:

Ik ben dus jahewi, een oud-gediende in de anti-malware community en een aantal jaartjes uit de running geweest.
In het dagelijks leven heet ik Jan en heb ik een klein software-bedrijfje. :geek:

Ik kom hier vooral een beetje rondkijken en misschien kan ik zo af en toe mensen wat advies geven op gebied van hardware en software. :crash:
.. en wie weet kan ik, in de toekomst, weer wat meer aan malware-hulp en -bestrijding doen ...

Een pluim voor dit forum!
Ziet er netjes uit en zit lekker logisch in elkaar :good:

Groet,
jahewi
Proud member of UNITE (Unite Against Malware)
Beveiligings-tips - Pas op voor PUPs!

"If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito"
2
Van harte welkom op het PC Web Plus forum.
Afbeelding
jahewi schreef:Ik kom hier vooral een beetje rondkijken en misschien kan ik zo af en toe mensen wat advies geven op gebied van hardware en software.
Adviezen, suggesties en hulp voor mensen met problemen zijn natuurlijk altijd welkom en als oud gediende heb je vast genoeg kennis in huis. :cool:
M.v.g,
~*~Maaike~*~
5
Welkom op het forum van PC Web Plus,
jahewi schreef:Ik kom hier vooral een beetje rondkijken en misschien kan ik zo af en toe mensen wat advies geven op gebied van hardware en software. :crash:
.. en wie weet kan ik, in de toekomst, weer wat meer aan malware-hulp en -bestrijding doen ...
Een beetje extra hulp is natuurlijk altijd welkom op het forum, en wat betreft het malware gerelateerde gaat dat wel goed komen gezien jouw achtergrond. :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Heel hartelijk bedankt voor jullie leuke reakties! :bow:
Ik voel me hier al gelijk helemaal thuis. :somb:

Het is ontzettend leuk om zoveel oude bekenden en nieuwe gezichten te zien. :good:

Iedereen hele fijne paasdagen!
Maxstar schreef:Een beetje extra hulp is natuurlijk altijd welkom op het forum, en wat betreft het malware gerelateerde gaat dat wel goed komen gezien jouw achtergrond.
Ik was eerst nog wel onzeker of ik dat wel zou willen, maar inmiddels heb ik besloten dat ik ook weer aktief wil gaan helpen bij het oplossen van malware-problemen.
Ik zal de aankomende tijd dan ook veel gaan bezighouden met 'schaduw-lezen' en leren omgaan met de nieuwe tools.

groet,
Jan :)
Proud member of UNITE (Unite Against Malware)
Beveiligings-tips - Pas op voor PUPs!

"If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito"
9
Hallo Jan,
jahewi schreef:Het is ontzettend leuk om zoveel oude bekenden en nieuwe gezichten te zien. :good:
Dan ben ik één van de "nieuwe gezichten" die je hier ook welkom wil heten. Maar je nickname is me helemaal niet onbekend van op andere fora ... alleen een beetje afwezig geweest, meer niet toch ;)

Mocht je als VIP Member toegang hebben tot dit bericht, dan moet je daar eens even over nadenken. Net als voor al de andere ervaren leden van PCW+, staat ook voor jou de deur open op PCH. Als je "'schaduw-lezen" over het malwaregedeelte achter de rug is en je zin mocht hebben, kunnen we ook daar bekijken of je een exclusieve bijdrage kan leveren (mocht je dat willen) aan het Belgische broertje van PCW+. En dat hoeft zich helemaal niet te beperken tot malware, maar kan uiteraard ook in alle andere forumonderdelen.

Dit bericht zal je ongetwijfeld wel overvallen ... maar beter té vroeg, dan té laat ;D
10
Kape schreef:Hallo Jan,
jahewi schreef:Het is ontzettend leuk om zoveel oude bekenden en nieuwe gezichten te zien. :good:
Dan ben ik één van de "nieuwe gezichten" die je hier ook welkom wil heten. Maar je nickname is me helemaal niet onbekend van op andere fora ... alleen een beetje afwezig geweest, meer niet toch ;)
Altijd leuk om nieuwe mensen te ontmoeten, Kape. :goed:
Mocht je als VIP Member toegang hebben tot dit bericht, dan moet je daar eens even over nadenken. Net als voor al de andere ervaren leden van PCW+, staat ook voor jou de deur open op PCH. Als je "'schaduw-lezen" over het malwaregedeelte achter de rug is en je zin mocht hebben, kunnen we ook daar bekijken of je een exclusieve bijdrage kan leveren (mocht je dat willen) aan het Belgische broertje van PCW+. En dat hoeft zich helemaal niet te beperken tot malware, maar kan uiteraard ook in alle andere forumonderdelen.
Ja, ik heb het bericht inmiddels gelezen.
Samenwerken is absoluut geweldig. Dat zouden meer forums moeten doen ... ;)
Op zich hoef ik er niet lang over na te denken of ik ook op PCH m'n bijdrage wil leveren.
Ik kan zo wie zo een bijdrage leveren op gebied van Windows en hardware.
Het malware-gedeelte, zoals gezegd, is van latere zorg. Voorlopig ben ik blij weer aktief te zijn.
Dit bericht zal je ongetwijfeld wel overvallen ... maar beter té vroeg, dan té laat ;D
Een beetje wel, maar ik vind het aanbod uiteraard ontzettend leuk. :dank:
Ik heb me dan ook inmiddels als lid aangemeld op PCH

groet en hele fijne paasdagen,
Jan :)
Proud member of UNITE (Unite Against Malware)
Beveiligings-tips - Pas op voor PUPs!

"If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito"
11
jahewi schreef:Een beetje wel, maar ik vind het aanbod uiteraard ontzettend leuk. :dank:
Ik heb me dan ook inmiddels als lid aangemeld op PCH
Be welcome op PCH too :welcome:
13
Kape schreef:
jahewi schreef:Een beetje wel, maar ik vind het aanbod uiteraard ontzettend leuk. :dank:
Ik heb me dan ook inmiddels als lid aangemeld op PCH
Be welcome op PCH too :welcome:
Dank je, Kape :dank: :good:
Jean-Pierre schreef:Laat ik "als ander NIEUW gezicht" je ook ineens welkom heten op PCW+. :welkom:
Hartstikke bedankt, Jean-Pierre. :goed:

groet,
Jan :)
Proud member of UNITE (Unite Against Malware)
Beveiligings-tips - Pas op voor PUPs!

"If you think you are too small to be effective, you have never been in the dark with a mosquito"
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Even voorstellen”