Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb even twee dingen over e-mail.

#1
Ik krijg vaak deze foutmelding als ik mijn account "Hotmail" (Windows Live Hotmail-account) open in Mail.
Wat is hiervan de oorzaak en wat kan ik er aan doen?

#2
Ook gaat het Exchange-account wat ik heb ingesteld af en toe na een bepaalde tijd offline. Dan krijg ik een melding zoals deze. Ik heb voor de afbeelding de accounts handmatig op Offline gezet, maar zo'n melding krijg ik dan wel met dezelfde keuzes.

Alvast bedankt!

Mvg,
xp2
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
2
Ik heb soortgelijke problemen gehad met Windows Live Mail en een telefoontje naar de ISP heeft alles tot mijn tevredenheid opgelost.
Of had je dit al gedaan :?:

Mvg, Jos H.
Groeten, Jos H
3
@ Jos H,

Bedankt voor je reactie.

Ik heb nog geen telefoontje gepleegd, maar als het probleem zich opnieuw voordoet, stuur ik wel een e-mail met screenshots van de foutmelding naar de systeembeheerder die de o.a. de ICT bende beheerd.

Alleen het nadeel van die man daar, is dat hij weinig verstand heeft van Macintosh gerelateerde zaken, alles werkt voornamelijk op pc's met het Windows OS. Ik merk het ook op de afdeling waar er met Macs wordt gewerkt: een regelrechte ramp. Zo zijn sommige dingen voor mij (nog steeds) niet toegankelijk waar ik eigenlijk wel toegang tot hoor te krijgen en sommige andere beperkingen qua aanpassingen van mijn persoonlijke accountinstellingen (desktop picture, items in dock, bepaalde instellingen, enz.) zitten mij dwars.

Maar ik ga in het nieuwe jaar hem er over e-maillen.

Mvg,
Xp2
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Mac OS & Apple software”