Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb al een vraag gesteld over de melding SecureBoot is niet juist geconfigureerd en weet niet of dat met dit probleem heeft te maken maar Kaspersky Internet Security 2014 werkt ook niet meer.
kaspersky kon het niet meer openen en heb het toen eraf gehaald en bij het opnieuw installeren geeft die aan Installatie van programma mislukt.

Dit programma kan niet worden geïnstalleerd. Het huidige besturingssysteem wordt niet ondersteund. Gemaakt wijzigingen in het systeem worden automatisch ongedaan gemaakt.

Hoe krijg ik Kaspersky Internet Security nu weer op mijn laptop en heeft die SecureBoot melding daar iets mee te maken?
http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?f=8&t=11786" onclick="window.open(this.href);return false;
2
Hallo en welkom op het forum,

Welk installatiebestand van Kaspersky Internet Security 2014 heb je gebruikt, was dit de laatste versie die je gedownload heb van de website van Kaspersky of een eerdere versie?
Het laatste installatiebestand wat beschikbaar is via de onderstaande link zou gewoon compatibel moeten zijn met Windows 8.1
http://www.kaspersky.com/free-trials/internet-security" onclick="window.open(this.href);return false;

Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd om een test-systeem maar volgens Kaspersky zelf zou deze gewoon moeten werken.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
3
Hallo Maxtar,

Welke je aangeeft is de trialversie en daar heb ik niks aan ik moet de volledige versie hebben die op Windows 8.1 werkt.
Ik heb ook al twee mails naar de helpdesk van Kaspersky gestuurd maar nu twee weken later nog geen reactie en heb er net een derde mail uitgedaan.

Al bijna drie weken zit ik ook zonder bescherming en kan die update van Windows 8.1 ook niet ongedaan maken.
Heeft iemand misschien een oplossing voor mij hoe ik Kaspersky weer op de computer geinstalleerd krijg?
Ook de melding SecureBoot is niet juist geconfigureerd is nog steeds aanwezig.
4
Op Chip.de in het speciale topic over Windows 8.1 werd er ook geklaagd over Kaspersky.
Daar kwam de mededeling dat medio december a.s. Kaspersky met een update komt voor Windows 8.1.

Zelf heb ik een paar dagen Windows 8.1 beproefd en kon Kaspersky ook niet installeren.
Dus heb ik toen maar AVG 2014 Free geïnstalleerd, welke de tot nu toe beste versie van AVG Free is.
Fulltime forumbeheerder overdag, astronaut en kwantumfysicus 's nachts.
5
Heb jij contact gehad met de helpdesk van Kaspersky dat het niet geinstalleerd kan worden op Windows 8.1 en heb je ook de url naar chip.de want zou dat heel graag zelf willen lezen.
Als ze in december pas met een oplossing gaan komen dan zit ik nog een maand zonder bescherming want heb er eigenlijk weinig trek om iets van Avg te gaan installeren.
6
Ik begrijp je wel wat AVG betreft, maar indien je de betreffende AVG remover eerst in veilige modus en daarna nogmaals in Windows gebruikt, is er van AVG geen spoor meer aanwezig.

De Chip-link over Windows 8.1: http://www.chip.de/news/Windows-8.1-Pro ... 23730.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Zo te zien zijn de meldingen van een Chipgebruikster over Kaspersky en het daaropvolgende antwoord over Kaspersky en december verwijderd geworden.
Fulltime forumbeheerder overdag, astronaut en kwantumfysicus 's nachts.
7
Hallo,
MdeW schreef:Welke je aangeeft is de trialversie en daar heb ik niks aan ik moet de volledige versie hebben die op Windows 8.1 werkt.
Middels deze trial versie kan je gewoon je eigen licentie-code van Kaspersky Internet Security 2014 gebruiken om deze te activeren.

Maar ik heb zelf eens Kaspersky Internet Security 2014 op Windows 8.1 getest, en het probleem zit hem in het Nederlandse installatiebestand. Deze is namelijk nog niet bijgewerkt, "kis14.0.0.4651nl-nl.exe" is van juli dit jaar. Het Engelse installatiebestand is echter wel up-to-date en geheel compatibel met Windows 8.1.

Je kan kis14.0.0.4651abEN_5146.exe downloaden en installeren op Windows 8.1, wanneer het Nederlandse installatiepakket beschikbaar is kan je deze weer installeren.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Vreemd verhaal, daar ik Windows 8.1 Enterprise had geïnstalleerd in de Engelstalige uitvoering en ook Kaspersky Antivirus 2014 Engels had gedownload.
Maar installatie daarvan was echt onmogelijk in Win 8.1; de setup gaf aan niet compatibel te zijn.
En dit gebeurde aleer ik naar de Windows Update ging.

Het kan natuurlijk zo zijn, dat de Engelstalige versie inmiddels alweer is bijgewerkt en de andere talen nog moeten volgen.
Fulltime forumbeheerder overdag, astronaut en kwantumfysicus 's nachts.
9
Welk build nummer had het installatiebestand wat jij hebt gebruikt, wellicht was dit de versie zonder "Patch B die ik bij de bovenstaande link heb vermeld.

Op de onderstaande link staan de recente versies van de Engelse versie, het installatiebestand zonder de B werkt niet op Windows 8.1.
http://products.kaspersky-labs.com/engl ... r/kis2014/" onclick="window.open(this.href);return false;
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
10
Weet iemand of dit probleem nu intussen al eens een keer is opgelost en dat de Nederlandse versie ook werkt op Windows 8.1.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”