Plaats reactie
32
Hallo Ik heb geloof ik verkeerde logje gestuurd. Ik probeer het nog eens maar ik krijg nu de melding dat het bestand te groot is.
mvrgr.
33
Het is wel off-topic maar heb hier nog niet zo lang terug een systeem gehad waarop ik met geen enkele mogelijkheid die Tune Up rommel van AVG eraf kon krijgen.
Bij alles wat je doet komt er een foutmelding of crasht die avg-remover en kreeg er zo de P in dat ik in het register heb gezocht naar Tune Up regels en heb die toen allemaal met de hand eruit gehaald.

Kijk ook eens op de volgende website misshien kan je Tune Up op die manier eraf mieteren. :rofl:
http://www.wikihow.com/Uninstall-AVG-PC-Tuneup" onclick="window.open(this.href);return false;
34
Goedemorgen,

Child in time: Dank voor de reactie maar ik wacht nog even af of de adviezen van Maxstar voor een oplossing zorgen. Mocht dit niet zo zijn dan zal ik proberen jouw advies op te volgen.

Maxstar: Ik heb de verkeerde log gestuurd maar bij het versturen daarna van de goede log kwam de melding dat het bestand te groot is. Wat moet ik nu doen? :-[
35
Hoi,

Het logje kan je uploaden naar http://www.mijnbestand.nl" onclick="window.open(this.href);return false; en dan hier de downloadlink plaatsen.
Het advies van Child in time kan je ook even proberen, al verwacht ik dat de evenueel aanwezige uninstaller hetzelfde probleem zal geven.... :pray:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
37
Hoi,

Download Afbeelding Zoek.zip naar het bureaublad.
  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
Antivirussoftware uitschakelen
Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's tijdelijk uit, deze kunnen namelijk conflicteren met Zoek.exe. Zoek.exe uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.
  • Klik met de rechtermuisknop op Zoek.zip en klik op de optie "Alles uitpakken".
  • Dubbelklik vervolgens op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.

    Code: Selecteer alles

    C:\Program Files (x86)\TuneUp Utilities 2012;fs
    C:\Program Files (x86)\AVG\AVG PC TuneUp;fs
    
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht na de herstart geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.
Zoek.exe logbestand plaatsen
  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
39
Beste Maxstar,
Ik weet niet of mijn bericht van gisteren aan de webmaster naar jou is doorgestuurd en daarom stuur ik jou dit bericht via Google Chrome omdat in mijn Internet Explorer ik bijgaande foutmeldingen krijg en ik dan slechts 1 letter kan typen en dan weer de foutmelding krijg. Ik kan trouwens ook adobe flash player niet meer installeren en ook krijg ik bij het willen gebruiken van de internet explorer af en toe de mededeling: internet explorer werkt niet meer. Al met al een redelijk zooitje dus en ik hoop vurig dat jij een oplossing hiervoor hebt. ;(
Afbeelding
40
Hallo,

1. Sluit alle programma's af, waaronder Internet Explorer (als het programma nog is geopend).
2. Kik op Start en klik vervolgens op Uitvoeren Typ de volgende opdracht in het vak Openen en druk op ENTER:
inetcpl.cpl
Het dialoogvenster Internetopties wordt weergegeven.
3. Klik op het tabblad Geavanceerd.
4. Klik onder Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen op Opnieuw instellen. Klik vervolgens opnieuw op Opnieuw instellen.
5. Wanneer Internet Explorer het opnieuw instellen van de instellingen heeft voltooid, klikt u op Sluiten in het dialoogvenster Instellingen voor Internet Explorer opnieuw instellen.
6. Start Internet Explorer opnieuw.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
41
Goedemorgen,
Ik heb de instructies opgevolgd en het blijkt dat ik nu weer via deze weg kan antwoorden en de vreemde meldingen komen ook niet meer terug op de andere sites, waarvoor dank.
Blijven echter nog over de problemen met de verwijdering/installatie van TuneUp utilities en het niet kunnen installeren van Adobe Flashplayer.
Bij installatie van Flashplayer verschijnt de mededeling: het Axtive-X besturingselement kan niet worden geregistreerd. Ik heb uiteraard op de pagina met probleemoplossingen van Adobe gekeken en daar wordt aangegeven dat ik dan geen beheerdersrechten zou hebben maar dat kan niet - volgens mij - want ik sta op de PC aangemeld als administrator.
Ik heb nog 2 vragen t.w:
Wilt u - na alle gedane moeite - nog doorgaan met het vinden van een oplossing voor het TuneUp probleem of moet ik op zoek naar een alternatief ?
Mag het Flashplayer probleem onder dit topic worden geplaatst of moet ik dit op een ander topic plaarsen?
met vriendelijke groet,
43
Hallo,
De Flashplayer staat niet meer in de softwarelijst van Windows. Ik heb gekeken in het register en ik kwam oa. het volgende tegen bij:
HKEY CurrentUser\Software\Adobe\Adobe flashplayer media live encoder en
Adobe syncronizer en bij openklikken zie je dan 2 mappen t.w.: map 10.0 en map 11.0
Is dit van belang?
met vriendelijke groet,
45
Goedemorgen,
Al meerdere malen zonder succes geprobeerd.
Als ik naar configuratiescherm ga zie ik ergens flasplayer 32 bits staan. Is dit wellicht de boosdoener? (zie bijlage)
met vriendelijke groet,
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”