Plaats reactie
1
Goedendag
Gisteravond sloot de laptop niet goed af na het toevoegen van een contactpersoon op Skype
Krijg nu de melding steeds als ik de pc aanzet
Deze computer kan niet automatisch worden hersteld
Het verzenden van informatie kan microsoft helpen bij het oplossen van problemen
informatie over dit probleem verzenden(aanbevolen)
Niet verzenden
detail van probleem verbergen
probleemhandtekening;
Gebeurtenis van het probleem; StatusRepairoffline
probleemhandtekening; 01; 6.1.7600.16385
probleemhandtekening; 02; 6.1.7600.16385
probleemhandtekening; 03; unknown
probleemhandtekening; 04; 21200833
probleemhandtekening; 05; Systeemdisk
probleemhandtekening; 06; 4
probleemhandtekening; NoRootCause
en verder met handtekeningen
ps ook in veilige modus werkt niets
hitmanpro kickstart draait even vijf sec en verder vind hij niets ook met internet aansluiting
Is dit een Virus en zo ja wat is er aan te doen
Als dit niet in het goede forum staat mijn excuses daarvoor
Met vriendelijke groet Boswacht
5
Goedendag
Laptop start weer op nu bestanden veilig gesteld en opnieuw windows 7 geinstalleerd maar de laptop loopt nu dus weer zoals eerst weer steeds vast, de updates kan hij dus ook niet binnenhalen, er werkt dan totaal niets meer geen muis ctrl,alt en del ook niet moet de laptop dus steeds aan en uit zetten met de schakelaar en met opstarten geeft hij dan aan niet correct afgesloten wat je dan ook kiest op een gegeven moment loopt hij vast, virus kan het volgens mij niet meer zijn aangezien alles opnieuw geinstalleerd is en geformateerd is
De oorzaak nog niet achter gekomen
Met vriendelijke groet Boswacht
6
Goedemorgen,

Het lijkt erop dat het wellicht een hardwarematig probleem is, dit kan bijvoorbeeld het geheugen of de harde schijf zijn.
Maar voer als eerste Speccy eens uit, dan kunnen we sowieso even verder kijken.

Download Afbeelding Speccy naar het bureaublad en installeer deze.
  • Tijdens de installatie heb je nu de mogelijkheid om Nederlands als taal te selecteren.
  • Let op!!!Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.
  • Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.
  • Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".
  • In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.
  • Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
7
Goedenavond
Het duurde even eer ik weer iets kon posten. ik heb speccy gedraaid en de temperatuur van het moederbord en cpu lopen geleidelijk op naar 96 -98 graden
De laptop zit daarna geheel vast en reageert nergens meer op ik kan zelfs de snapschot niet publiceren hier op dit forum
Is hier een oplossing voor om de temperatuur naar beneden te krijgen, de laptop is schoon gemaakt alle openingen en ventilator en koelvinnen en sleuven zijn schoon, de ventilator draait op de cpu gewoon.
Met vriendelijke groeten Boswacht
9
Goedendag
De laptop is schoongemaakt door de behuizing te verwijderen, daarna de stof verwijderd doormiddel van perslucht en borstelen en de processor schoongemaakt en koelpasta opnieuw aangebracht.
De laptop is een Acer aspire 9920
Ik wacht uw reactie af
Met vriendelijke groet Boswacht
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”