Plaats reactie
1
This software and program detects things which are not there. Their helpdesk is horrible and persistent. I'm from the Netherlands and they tried to let me pay an extra fee of 200 euro to solve my "problem". For me they are part. I*'m suspicious, of Scientology. Same MO and persistence. I still didn't get my refund after 7 emails in which, the answers, they kept on advertising their supreme software, No goog for me. :warning_icon:
3
Ja hoor, Nederlands is mijn moedertaal maar ik veronderstel dat Pc'ers ook Engels spreken. In het vervolg zal ik in mijn moerstaal posten, bedankt voor je reactie. Uivel.
5
Ja ja, jammer en ik heb het eigenlijk al ingecalculeerd dat ik het geld kwijt ben. Dom van me natuurlijk. Ik wacht gewoon verder af. Dacht ook dat ik het van mijn pc verwijderd had maar er kwam steeds een pop up zoals , reimage, nu gepatendeerd, en controleerde mijn softwarelijst en ja hoor, nog een programmaatje. Hoop er nu vanaf te zijn.
7
Hallo,

De kans bestaat inderdaad dat je het geld kwijt bent, ook het verwijderen is vaak lastig doordat er nog diverse restanten achter blijven.
Ter controle kan je de onderstaande tool eens uitvoeren, dan kunnen we even kijken of er nog het één en ander aanwezig is.

Download de Afbeelding Farbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
8
Hallo, bedankt voor het advies. Ik heb 62 bits maar toen ik op de link klikte werd bij het openen al een virus gedetecteerd en geneutraliseerd door mijn Panda. Het is waar dat sporen achterbleven. Nadat ik het initiele programma verwijderd had bleven er nog pop-ups komen, gecontroleerd en er stond nog iets van ze in mijn programmalijst. Ook verwijderd. Misschien omdat ik, naïef als ik ben, gereageerd heb op een link waar ze mijn mening over reimage helpdesk wilden weten. Zo een onbeschofte ongelikte beer bij een helpdesk deed mijn wantrouwen alleen maar toenemen en hun ellenlange epistels dat hun software wel goed was, slager die eigen vlees keurt. Ik vergeleek het al met Scientology, ik weet niet of je daar ervaring mee hebt but it's all for the money. Ik vertrouw er op dat mijn Panda afdoende is, beter dan Mcafee en Comodo. Deze site PC web plus is handig, ik zal een klein bedrag doneren, mijn financiele armslag is beperkt. Gelukkig was de 60 euro van mijn vakantiegeld, dus ik kan nog steeds eten. Nogmaals :dank: Uivel.
9
Hallo,

De detectie van Panda op FRST is een zogenaamde false positive, dit komt o.a. doordat FRST niet digitaal ondertekend is. Maar dit programma is gewoon veilig, en bevat zeker geen malware.
Je zal zien dat het programma binnenkort ook door Panda gewhitelist zal zijn en er geen detectie van een mogelijke bedreiging meer is.

McAfee is qua detectie en proactieve bescherming inderdaad minder goed dan Panda, zie daarvoor bijvoorbeeld de testresultaten van AV-test.org

Verder hartelijk dank voor de donatie aan het forum... :good:
Member of UNITE Unified Network of Instructors and Trained Eliminators (Unite Against Malware)
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”