Plaats reactie
1
Hallo,

Ik heb op mijn win 7 laptop Comodo free firewall geinstalleerd.
Ik heb hier geen antivirus bij geinstalleerd enkel SUPERANTISPYWARE. Op de website van comodo staat ook een antivirus in aanbieding maar niet gratis.
Is die Comodo free firewall wel veilig genoeg tenminst in combinatie met malwarebytes en SUS en sterke login ww.?
Ik gebruik ook file hippo update checker zodat ik geen verouderde programma s krijg.
Laatst gewijzigd door MartinL op 20 aug 2021 10:50, 2 keer totaal gewijzigd.
2
@ MartinL,

:welkom:

Uw vraag is verplaatst naar het forum-onderdeel Firewall & Internetbeveiliging.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
MartinL schreef:Ik heb op mijn win 7 laptop Comodo free firewall geinstalleerd.
Dit is goede firewall.
Ik heb hier geen antivirus bij geinstalleerd enkel SUPERANTISPYWARE. Op de website van comodo staat ook een antivirus in aanbieding maar niet gratis.
Ik zou er toch ook een virusscanner bij installeren hier een mooie uitleg over de gratis scanners Klik
Kies een gratis virusscanner uit die bij jou past.
Is die Comodo free firewall wel veilig genoeg tenminst in combinatie met malwarebytes en SUS en sterke login ww.?
Ik gebruik ook file hippo update checker zodat ik geen verouderde programma s krijg.
Nee zonder virusscanner is dit niet veilig genoeg (of je moet de betaalde versie van malwarebytes gebruiken)
Tip: neem ook niet teveel malware scanners op je pc malwarebytes zou al genoeg zijn.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”