Plaats reactie
1
Hoi ,

ik heb paar dagen terug een update gehad van avast maar ik heb niet gezien dat die een zoek programma installeert, van avast.
 Nu is mijn vraag hoe ik dat weer ongedaan maak ik wil google maar kan niets vinden in het configuratie, of ik kijk er langs?
Ik gebruik mozilla tunderbird voor web browsing
2
@ jordan77,

Uw topic is verplaatst naar het juiste forum onderdeel, zodat het in de spotlight komt van de Avast expert.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
3
Ik gebruik mozilla tunderbird voor web browsing
Dat lijkt me niet waarschijnlijk. Thunderbird is een e-mailprogramma, geen webbrowser.
Misschien gebruik jij Firefox als browser? Zo ja, doe dan het onderstaande:

Klik in Firefox op het pictogram met de 3 streepjes (dat pictogram vind je rechts bovenaan in Firefox)
Klik op Opties.
Klik in de linker kolom op Zoeken.
Je ziet dan zoiets:
Afbeelding Onder Standaardzoekmachine kun je eerst je favoriete zoekmachine kiezen; in jouw geval Google. Als onder Standaardzoekmachine nu een andere zoekmachine dan Google staat, dan klik je daarop, waarna je de keuze krijgt tussen andere zoekmachines. Kies dan Google.
Daarna ga je onder Eén-klik-zoekmachines de zoekmachines weggooien die jij niet nodig hebt.
Daarvoor klik je op zo'n zoekmachine om hem te selecteren. Daarna klik je rechts onderaan op de knop Verwijderen.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”