Plaats reactie
16
benros schreef:Helaas niet, misschien toch nieuwe Windows install uitvoeren ?
Dat is het snelste en het schoonste, anders mag je de volgende stap doen:
Installeer AVG weer opnieuw en verwijder hem via Revo-Uninstaller

Lukt het niet probeer het met Revo: https://www.pc-helpforum.be/files/stand ... taller.pdf <== lees dit even door.
Download Revo Uninstaller Portable naar bijvoorbeeld het bureaublad.
  • Klik met de rechtermuisknop op revouninstaller.zip en kies voor de optie "alles uitpakken".
  • Dubbelklik vervolgens op het bestand Revouninstaller.exe om het programma te starten.
  • Selecteer het software en klik vervolgens op "Uninstall"
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
19
@abbs, 
Bijzonder, na verwijderen laptop is AVG bij Programma's en Onderdelen netjes weg alleen blijft ie alleen nog in de Registry onder HKLM>Software staan, 
ik heb het idee dat ik daar niets meer mee kan. Op de een of andere manier zitten hier geen rechten meer op en/of deze map corrupt geraakt, ik kan dit AVG mapje namelijk niet hernoemen, verwijderen of er iets anders mee doen. Dan komt volgende melding :  Afbeelding Mvrgr.
Ben
22
Hallo,

Download ZHPFix naar het bureaublad.
Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit.

Kopieer onderstaande code volledig:

Code: Selecteer alles

Script ZHPFix
SysRestore
O23 - Service:  (vToolbarUpdater190.7.0) . (...) - C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\190.7.0\ToolbarUpdater.exe (.not file.)
SR - Auto   [00/00/0000] [       0]   (vToolbarUpdater190.7.0) . (...) - C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\vToolbarUpdater\190.7.0\ToolbarUpdater.exe (.not file.)
O4 - HKLM\..\Wow6432Node\Run: [vProt] . (. - .) -- C:\Program Files (x86)\AVG Secure Search\vprot.exe (.Not File.)  =>.SUP.Orphan
P2 - FPN: [HKLM] [@avg.com/AVG SiteSafety plugin,version=11.0.0.1,application/x-avg-sitesafety-plugin] - (...) -- C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search\SiteSafetyInstaller\190.7.0\\npsitesafety.dll  =>.AVG Software
O2 - BHO: AVG Do Not Track [64Bits] - {31332EEF-CB9F-458F-AFEB-D30E9A66B6BA}  (.Orphan.)
HKLM\SOFTWARE\AVG  =>.AVG Software
HKLM\SOFTWARE\WOW6432Node\AVG  =>.AVG Software
HKU\.DEFAULT\SOFTWARE\AVG Secure Search  =>.AVG Secure Search
O43 - CFD: 20/02/2019 - [] D -- C:\Program Files (x86)\Common Files\AVG Secure Search  =>.AVG Secure Search
O43 - CFD: 23/02/2019 - [] D -- C:\Users\Us\AppData\Local\Avg  =>.AVG Software
O43 - CFD: 07/02/2019 - [] D -- C:\Windows\System32\Config\systemprofile\AppData\Local\MFAData  =>.AVG Software
O87 - FAEL: "{4788C335-46C2-42C2-91E1-3370F133E2A2}" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2012\avgdiagex.exe (.not file.)  =>.SUP.Orphan
O87 - FAEL: "{5E802ED6-4A05-4D2E-AE21-6FA93068A3A3}" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2012\avgdiagex.exe (.not file.)  =>.SUP.Orphan
O87 - FAEL: "{3D5A85A2-850D-4E85-B61F-2606D8244237}" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2012\avgemca.exe (.not file.)  =>.SUP.Orphan
O87 - FAEL: "{E2C743AF-9665-4B7E-92FA-B0DC7C12D8BC}" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\AVG\AVG2012\avgemca.exe (.not file.)  =>.SUP.Orphan
O87 - FAEL: "{FA31BBF3-BA90-4E41-BE83-1FF449536D7D}" [In-None-P6-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\AVG\Av\avgemca.exe (.not file.)  =>.SUP.Orphan
O87 - FAEL: "{CD17DED2-103C-4735-8F1B-8256EDF3DE74}" [In-None-P17-TRUE] .(...) -- C:\Program Files (x86)\AVG\Av\avgemca.exe (.not file.)  =>.SUP.Orphan
[MD5.7E2B71002787ADB50AC6FE7D4499C668] [WIS][2012/07/12 18:41:43] (.AVG Technologies - Visual Studio 2008 x64 Redistributables.) -- C:\Windows\Installer\5e67b.msi  [8544256]  =>.AVG Technologies
[MD5.59D0F30F102B382B13DD66A97A09E110] [WIS][2019/02/07 11:13:50] (.AVG Technologies - Visual Studio 2012 x64 Redistributables.) -- C:\Windows\Installer\68b41.msi  [13684736]  =>.AVG Technologies
[MD5.D7C8F629A87765492DAA8856DE7A9CCC] [WIS][2019/02/07 11:13:52] (.AVG Technologies CZ, s.r.o. - Visual Studio 2012 x86 Redistributables.) -- C:\Windows\Installer\68b45.msi  [40960]  =>.AVG Technologies CZ, s.r.o.
HKLM\Software\WOW6432Node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{31332EEF-CB9F-458F-AFEB-D30E9A66B6BA}  =>.SUP.Orphan
EmptyTemp
EmptyFlash
EmptyPrefetch
Afbeelding ZHPFix uitvoeren:
  • Rechtsklik op ZHPFix.exe en klik op "Als Administrator uitvoeren".
  • Druk op de knop "Importeren".
  • De geselecteerde scriptcode wordt in het venster van ZHPFix geplakt. Gebeurt dit niet automatisch, rechtsklik dan in het venster van ZHPFix en klik op Plakken.
  • Druk daarna onderaan op de knop "Go".
  • Bij de melding "Uw systeem nu opschonen ?", klik op Oui (=Ja).
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent.
Post het logbestand met de naam "ZHPFix[R1].txt" als bijlage in je volgend bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
23
Actie uitgevoerd, hierbij het .txt (log)bestand als bijlage.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
25
Helaas, staat als AVG map nog steeds in de registry onder HKLM>Software maar vlgs mij kan het geen kwaad. 
Ik heb nu Avast als virusscanner geinstalleert (vlgs mij zelfde eigenaar als AVG nu), enige wat ik nu niet meer kan is AVG opnieuw installeren omdat AVG in de registry blijft staan en deze niet te verwijderen is. Ik bedank je iig voor alle genomen moeite.
26
Hallo,

Laat de tool FRST AVG nog eens zoeken:

Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Kopieer en plak het volgende in het vak Zoeken:
SearchAll: AVG
  • Druk op de knop Search Files.
  • Na de scan word een logbestand gemaakt (Search.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg deze log bestanden als bijlage toe in je volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
27
Actie uitgevoerd, search.txt als bijlage. Ik wou dat ik iets meer met registry in combinatie met tools kon (leren ;) 
Maar bij uploaden geeft ie aan bestand is te groot, iets meer dan 1mb  :-[
28
benros schreef:Actie uitgevoerd, search.txt als bijlage. Ik wou dat ik iets meer met registry in combinatie met tools kon (leren ;) 
Maar bij uploaden geeft ie aan bestand is te groot, iets meer dan 1mb  :-[
We hadden hier een opleiding voor, maar aan gebrek van leerlingen en demotivatie zijn we daar mee gestopt.

Upload het txt bestand via: https://www.filedropper.com/
De verkregen link plaats je in het volgende bericht.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
30
Hallo,
Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  Afbeelding
Fixlist.txt
 
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.
Als gast kunt u geen bijlagen bekijken. Registreer via deze link een (gratis) account om bijlagen te kunnen bekijken.
Groeten abbs
Afbeelding
Member of UNITE (Unified Network of Instructors and Trained Eliminators)
Bent u blij met de geboden hulp? klik hier voor een vrijblijvende donatie Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”