Plaats reactie
1
Ik had gelezen dat er een lek/ virus  zat in de CCCleaner en dat hij verwijderd moest worden  heb dat ook gedaan.

heb dat via google en consumenten bond.

Nu is mijn vraag wanneer weet je of hij weer veilig is   en is er een alternatief

mis het best  schoon  iedere dag mijn computer op mis het best

vriendelijke groet Ayla
3
Stond maandag op google nieuws  krijg morgens altijd  nieuws speciaal voor jou staat er

maar  als het niet zo is zet ik hem er weer op

dank je wel

gr Ayla
5
ayla schreef:Stond maandag op google nieuws  krijg morgens altijd  nieuws speciaal voor jou staat er maar  als het niet zo is zet ik hem er weer op
Nee joohhhh  :wink:, wat je hebt gelezen is een soort artikel zoals deze:

Aanvaller kreeg toegang tot netwerk antivirusbedrijf Avast.
Een onbekende aanvaller is erin geslaagd toegang te krijgen tot het netwerk van antivirusbedrijf Avast, mogelijk in een poging om het programma CCleaner van malware te voorzien, zo heeft de virusbestrijder net bekendgemaakt. Op 23 september ontdekte Avast verdachte activiteit op het eigen netwerk.
Hoe men daarna dat soort bericht weer verspreid met eigen woorden, eigen interpretatie e.a. dat kan resulteren in sterke verhalen  :shoot:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
6
@iEscape  Dank je wel je hebt gelijk dat was het en sla dan al gelijk in paniek
want manlief Had  Avast op zijn mobiele telefoon
en hij  vertrouwd blindelings op mij voor zijn  Mobiel en computer dus doe mijn best
maar geef eerlijk toe aan hem met behulp van  PC Web zou niet willen dat hij mij super goed gaat vinden haha

vriendelijke groet Ayla
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”