1
Volgens de Britse consumentenorganisatie Which bedonderden AVG en Symantec consumenten die het abonnement van hun beveiligingssoftware willen upgraden. Klanten ontvangen regelmatig tijdens de abonnementsperiode e-mails en pop-ups met kortingen om het bestaande product te upgraden. Gaat men echter op de aanbieding in, dan gaat het nieuwe abonnement op dat moment in, ook al was het oude abonnement nog niet afgelopen. Daardoor schiet men er soms maanden bij in.

"Als klanten upgraden, begint het nieuwe abonnement als ze het upgrade product installeren en activeren", aldus een reactie van Symantec tegenover Which. Het beveiligingsbedrijf verdedigt de praktijk door te stellen dat upgrades aanvullende features en betere bescherming bieden. Ook AVG gebruikt een soortgelijke tactiek.

Lees hier verder
Alius aliud dicit "Ieder vogeltje zingt zoals het gebekt is" ook al is deze uit de as herrezen.

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”