Plaats reactie
1
hoi ik krijg steeds deze foutmelding als de setup bijna klaar is.
ernst fout
foutcode 0xC0070643
foutmelding algemene interne fout
aanvullend bericht msi-engine:instalatie van product is mislukt
@avgmsi _error 27046
instalatie van stuurprogamma mislukt (0xe001d02f
context :avg productinstalatie:msi actie mislukt.
wat zit er fout
groetjes theo
3
hoi ik heb ze allebij verwijderd avg met verwijder remove tool.maar heeft het niet te maken met msi installer dat ie niet geinstaleerd is
groetjes theeke
4
theeke schreef:maar heeft het niet te maken met msi installer dat ie niet geinstaleerd is
Dat kan, maar het kan ook een actieve MSI installer zijn die het probleem veroorzaakt. Vandaar het advies om een (clean boot) van Windows uit te voeren.
Mag ik vragen waarom je zowel Avast, Microsoft Security Essentials als AVG probeert?
If it ain't broken, don't fix it
5
kijken welke het beste is je hoort van verschillende mensen die moet je pakken .daarom wilde ik testen.
groetjes theeke
6
theeke schreef:kijken welke het beste is je hoort van verschillende mensen die moet je pakken .daarom wilde ik testen.
De (persoonlijke) meningen verschillen en hier moet je dan ook niet volledig vanuit gaan bij het maken van een eigen keuze.
Lees het onderstaande bericht eens door wat Maxstar heeft geschreven, dit geeft al veel informatie.

Antivirus & Antimalware software [Veelgestelde vragen]

Als je wilt kiezen tussen AVG, Avast of MSE, adviseer ik Avast om te gebruiken als gratis virusscanner.
Wil je meer informatie vraag het dan gerust.
If it ain't broken, don't fix it
7
hallo ik was vergeten dat het over een laptop gaat met windows 7 .
ik heb de clean boot gedaan maar dat ging niet omdat ik dan geen internet verbinding meer heb
groetjes theeke
9
theeke schreef:ik heb de clean boot gedaan maar dat ging niet omdat ik dan geen internet verbinding meer heb
Dat is wel vreemd of gebruik je soms een WiFi verbinding? Met een directe kabel moet je met (clean boot) van Windows ook verbinding hebben.
Maar Wessel heeft al een linkje gegeven met een mogelijk oplossing zie ik, dus probeer dat als eerste even om het AVG probleem te kunnen oplossen.
If it ain't broken, don't fix it
10
hallo ik heb inmiddels avast geinstaleerd en dat werkt weer het probleem is inmiddels opgelost ik wil je toch bedanken voor alle goede hulp :goed: :goed:maar ik gebruikte inderdaad wifi
maar nu krijg ik een foutmeldingkrijg als ik via mail een pps wil openen krijg ik dit bijlagebestand shell32.ddl,openAs_runDll
groetjes theeke
11
@ theeke,

[hoogstwaarschijnlijk overbodig] Om een pps-bestand te openen die je per e-mail hebt ontvangen , hebt je MS Office PowerPoint 2007 of MS Office PowerPoint Viewer 2007 nodig.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
12
hoi ik heb microsoft office 2010 dus ook power point 2010 maar ik gebruik incredimail hij heeft het altijd gedaan pps
groetjes theeke
13
@ theeke,

probeer onderstaande:
pps bijlage opslaan / klik met de R-muisknop / ga naar Eigenschappen / tab Algemeen / klik op Wijzigen . . . / verschijnt het scherm Openen met / indien een andere applicatie bij Aanbevolen programma's staat [dus niet PowerPoint] , klik op het puntpijltje bij Andere programma's / en kies voor PowerPoint / een vinkje plaatsen bij Dit type bestand altijd met dit programma openen / OK / Toepassen / OK
Afbeelding

Edit: In feite is éérst opslaan van pps bestand, klik met de R-muisknop, scan met [een antivirus programma], veiliger is dan rechtstreeks openen vanuit een e-mail-bericht.

met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
14
hoi als ik alles gedaan heb zoals je hier boven staat .alleen pps bestand staan bij jou printscreen bestand type microsoft powerpoint 97-2003-diavoorstelling pps maar dat zie ik bij mij niet staan.er staat bij mij pps
bestandstype pps-bestand (pps)
openen met powerpoint.
ik kan ook niet aanvinken dit type bestand altijd openen met dit progamma

groetjes theeke
15
@ theeke,

01] Conform Microsoft kunt men een pps-bestand openen met MS Office PowerPoint 2007 of MS Office PowerPoint Viewer 2007.

http://office.microsoft.com/nl-nl/power ... 18994.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Indien je geen viewer [free] hebt is het mogelijk te downloaden van onderstaande link:

http://www.microsoft.com/downloads/nl-n ... laylang=nl" onclick="window.open(this.href);return false;

02] Er zijn ook pps-bestand[en] die niet gemaakt zijn met MS Office PowerPoint.
Ik kwam onderstaande net tegen.
Afbeelding Zelf heb ik géén ervaring met boven vermelde applicatie.
En of men dat pps bestand met MS Office PowerPoint kunt openen, dat weet ik niet.

03] wellicht een foutje in het register ?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Beveiligingssoftware (algemeen)”