Computer Forum voor al uw vragen en problemen.

Register een gratis account om van alle functies op het forum gebruik te kunnen maken.

Problemen met uw computer, of heeft u advies nodig? PC Web Plus helpt u graag verder.

Welkom op PC Web Plus, op dit computerforum kunt u terecht voor gratis hulp bij computerproblemen en allerhande vragen over software, hardware en computerbeveiliging.

Als gast kunt u alleen het forum bekijken en meelezen met de verschillende discussies. U kunt echter geen reacties of commentaar geven op bestaande discussies, of nieuwe onderwerpen op het forum starten met uw vraag of probleem.

Klik op de onderstaande link om geheel gratis een gebruikersaccount op ons forum te registreren. Vanaf dat moment kunt u deelnemen aan de diverse discussies op het forum.

Klik hier om een gratis account te registreren! - of lees onze Welkomstgids door voor meer informatie over het gebruik van het forum.

ayla
PC Web Plus - Member
PC Web Plus - Member
Onderwerp Auteur

Twitter?

wo 02 okt, 2019 15:15:53

Weet niet of het hier gesteld kan/mag worden aar weet eigenlijk niet waar wel.

Ik heb ooit een Twitter account gemaakt  voor mijn man omdat hij heel veel volgt politie  polite enz

nu staan er al jarern verschillende mensen op die in het begin hem volgde en hij hun

maar nog nooit iets getweet hebben

hij wilde dat verwijderen maar die mensen volgt hij nu niet maar ze blijven hem wel volgen

nu is de vraag hoe kan hij/ik het voor hem verwijderen niet het account maar die paar mensen

als het hier niet thuis hoort sorry verwijder het dan maar

vriendelijke groet Ayla

iEscape
Moderator
Moderator
AV: MBAM Pro
FW: NetBarrier 9X macOS

Re: Twitter?

wo 02 okt, 2019 16:47:41

Zie deze link.

Volgers verwijderen op Twitter. Je hebt niet veel te zeggen over wie je Twitteraccount volgt, tenzij je het privé maakt. Er is geen officiële manier om een volger van je account te verwijderen, maar je kunt bepaalde volgers de toegang tot je Twitterfeed ontzeggen door ze te blokkeren en vervolgens te deblokkeren.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding