1
Hallo,

EDIT 04-09-2015: Ik heb ook de Motorola Moto E gezien, die is iets voordeliger dan de 640 LTE, en de E heeft ook 4G ondersteuning. Is dit ook een net zo goed toestel of kan ik dan beter voor de Moto G gaan? Dank u!

Ik zoek al een paar weken naar een opvolger voor mijn Samsung GT-i9070, en ben uiteindelijk op een Lumia 640 LTE uitgekomen.

De redenen waarom ik dit toestel zou kopen:
- Heb vóór mijn Samsung altijd al Nokia gehad (maar dan met ABC-toetsenbordje)
- Werkt (hoop ik) soepeler dan huidig toestel
- Ik gebruik al jaren Microsoft-services (Hotmail, Office, Windows (niet heel veel meer laatste tijd).
- Goede kwaliteit/features voor prijsklasse(1)
- Overzichtelijker en beter update-beleid dan Android(2)
- Ondersteunt 4G-netwerk(3)

1 = Ik ben al een tijd op zoek naar een relatief recent toestel zonder tierelantijnen voor ca. 140-180 €. MS voegt behoorlijk goede eigenschappen aan dit toestel toe voor de prijsklasse waarin het verkocht wordt.

2 = Ik lees de laatste tijd over enorm ernstige lekken in Android. Mijn toestel krijgt helaas geen updates meer voor patches, dus daarom is t ook tijd voor een nieuw toestel. Deze draait op Android 4.1.2 Jelly Bean, volgens mij al 2 jaar oud OS (?).

3 = Ik heb al een 4G abonnement, maar mijn Samsung ondersteunt alleen 3G en 2G. Vandaar dat ik natuurlijk een 4G-ready toestel wil, die niet te duur is. En dan kom ik alweer op de Lumia 640 LTE uit.

Hebben jullie nog betere toestellen voor deze prijsklasse (max. 175 €) mét 4G? Ik wil niet inleveren op schermformaat/resolutie/batterij. Indien jullie geen beter toestel kunnen vinden dan de Lumia 640 doe ik deze.

Alvast bedankt voor het meedenken!!

Mvg,
xp2
Systeeminfo Mac mini :Typer:
Mac mini (late 2014) | 1,4 GHz Intel Core i5 dual-core | 4GB RAM | 500GB HDD | OS X 10.11.6 El Capitan

Systeeminfo MacBook Pro :Typer:
MacBook Pro 15 inch (Retina, mid 2015) | 2,2 GHz Intel Core i7 Quad-core | 16GB RAM | 256GB SSD | OS X 10.11.6 El Capitan

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”