Plaats reactie
1
Goedemiddag,

op mijn pc heb ik een beveiliging voor spam en al dat soort berichten.
Op mijn smartphone komt de spam wel binnen als ik dan naar mijn mails kijk, hoe kan ik er voor zorgen dat deze spam ook niet op mijn smartphone binnen komt.
Als iemand mij kan helpen, graag.

met vr grt
Yvonne
2
@ Yvonne,

Om u beter te kunnen helpen, is uw vraag verplaatst naar het juiste forum onderdeel Tablets & Smartphones.

Wat is het merk, type van de smartphone ?
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
4
@ Yvonne,

Probeer de MailWasher Mobile Anti Spam.app.

Ter info:
Op mijn iPad gebruik ik MailWasher Mobile.app voor iOS en ben tevreden ermee; zie de reviews van de iOS gebruikers.
Ik neem aan dat de Android versie ook prima is
.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
5
Dag iEscape,

ik ben aan het proberen om de Mailwasher te installeren maar dat lukt niet helemaal.
Is het de bedoeling dat ik al mijn mailadressen invul met het bestaande wachtwoord van mijn provider ?

groet,
Yvonne
6
@ Yvonne,
Yvonne schreef:ik ben aan het proberen om de Mailwasher te installeren maar dat lukt niet helemaal.
Dat is vreemd ::)
Ga via uw smartphone naar Google Play store en als het goed is hoeft u maar op Installeren te klikken.
Afbeelding
Yvonne schreef: Is het de bedoeling dat ik al mijn mailadressen invul met het bestaande wachtwoord van mijn provider ?
Ja dat is nodig voor de instellingen.

(naar mijn weten) MailWasher wordt vervolgens (automatisch) gekoppeld aan het e-mailprogramma dat u gebruikt op de smartphone.
U kunt in MailWasher via de Instellingen o.a. gegevens van de te blokkeren spammers invoeren in de Blacklist.
E-mailberichten van spammers naar de prullenmand verplaatsen en/of verwijderen.
Een Friendslist creëren.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
7
Dag iEscape,

ik doe precies wat U aangeeft, als in het dan open krijg ik "no Email accounts Exist ", als ik dan heb geïnstalleerd en akkoord gegeven moet ik inloggen met mijn naam en emailadres om een account te maken, als ik dat gedaan heb krijg ik "no email accounts exist" add emaillaccount, we could not determine the corrects settings for your email account please complete these below, dan volgen een aantal velden die ik moet invullen als naam, mailadres, incomming server adress, het volgende veld heeft 993 ingevuld staan en dan volgen de velden met imap of pop 3.

graag Uw hulp,
met vr grt
Yvonne
8
@ Yvonne,

Even geduld a.u.b. :pray:
MailWasher op de iPad heb ik al een tijd geleden geïnstalleerd (2 jaar of zoiets), naar mijn weten ging het toen probleemloos. Ik dacht dat ik toen alléén heb geïnstalleerd en de rest ging automatisch.

Heb net MailWasher op een Sony Xperia M geïnstalleerd, ook Android OS en ook van GooglePlay Store geïnstalleerd.
Ik moet nog wat verder testen maar heb even weinig tijd, vermoedelijk aanstaande zaterdag hoor u van mij.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
10
@ Yvonne,
Yvonne schreef: ik doe precies wat U aangeeft, als in het dan open krijg ik "no Email accounts Exist ", als ik dan heb geïnstalleerd en akkoord gegeven moet ik inloggen met mijn naam en emailadres om een account te maken, als ik dat gedaan heb krijg ik "no email accounts exist" add emaillaccount, we could not determine the corrects settings for your email account please complete these below, dan volgen een aantal velden die ik moet invullen als naam, mailadres, incomming server adres,
Dat is allemaal prima.
Yvonne schreef:het volgende veld heeft 993 ingevuld staan en dan volgen de velden met imap of pop 3.
  • 993 is goed
  • Tab op / kies voor IMAP
  • een vinkje bij SSL >> (automatisch aangevinkt)
  • Options >> een vinkje bij Notifications >> (automatisch aangevinkt)
  • vervolgens tap op Save
Als het goed is als u nu op MailWasher.app tap in het begin scherm, dan ziet u de e-mailberichten die binnen zijn gekomen.

Rechtsboven bij Instellingen (het tandwiel) - onder Spam Tools kunt u bij Friends List betrouwbare e-mailadressen toevoegen en bij Black list spam toevoegen.

Het is niet nodig om het e-mailprogramma te openen, inkomen berichten kunt u bekijken via MailWasher.
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
12
@ Yvonne,

Goed om te horen dat het is gelukt :smiley_highfive: graag gedaan en dank voor de feedback :bow:
met vriendelijke groet, iEscape
born to be free is the way to freedom

Afbeelding
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”