Plaats reactie
1
Goedemiddag,
ik heb onlangs de Asus ZEnpad 10 Z300M gekocht en zou nu graag de e-mail-app, te herkennen aan de witte enveloppe met daarin een apenstaartje op een gele achtergrond willen installeren, maar ik kom er niet uit.
Op mijn tablet bij toevoegen van een account komt hij niet naar voren, zowel bij chrome zoeken als google geen app te vinden.
Kan iemand mij helpen ?

met vriendelijke groet,
Yvonne
2
Ik vermoed dat er tientallen e-mail apps voor android bestaan. Op jouw Asus ZenPad is Inbox van GMail standaard aanwezig als e-mail app. Het daarbij behorende pictogram ziet er zo uit op jouw Asus:
Afbeelding Vind jij die standaard aanwezige app niet prettig om mee te werken?

Ik heb gezocht naar een e-mail app, waarvan het pictogram eruit ziet als een witte envelop met daarin een apenstaartje. Ik kwam uit bij Aqua Mail:
Afbeelding Bedoel je die app misschien? Hij is te downloaden via Google Play: https://play.google.com/store/apps/deta ... Mail&hl=nl
3
Dag Porrelaar,
bijgaand het logo van de app, ik had die op mijn oude tablet en daar is ook het mailaccount aan verbonden.
Afbeelding
Laatst gewijzigd door Maxstar op 23 feb 2017 10:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Afbeelding hersteld.
4
Het plaatsen van je afbeelding is mislukt. dat is een brij van letters en cijfers geworden.
Je hoeft op je nieuwe tablet niet dezelfde e-mail app te gebruiken als op je oude tablet.
Op je nieuwe tablet kun je een andere e-mail app gebruiken, wanneer je daarin maar hetzelfde e-mailaccount opneemt. Een e-mailaccount bestaat uit een e-mailadres plus bijbehorend wachtwoord.
Plaats reactie

Maak een account aan of log in om deel te nemen aan de discussie

Je moet lid zijn om een ​​reactie te kunnen plaatsen

Maak een account aan

Geen lid? Registreer om lid te worden van onze community
Leden kunnen hun eigen onderwerpen starten en zich abonneren op onderwerpen
Het is gratis en duurt maar een minuut

Registreer

Log in

Gebruikersnaam
Wachtwoord

Terug naar “Tablets & Smartphones”